ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

بهترین بازی های موبایل که می توانید با یک دست انجام دهید [قسمت اول]

این روزها «انتظار» را بیشتر از همیشه می توانیم بین ثانیه های زندگی خود احساس می کنیم. ایستگاه اتوبوس، مترو، کلاس های درسی یا تمام چیزهایی که با آن ها سرکار داریم؛ برای تمام این ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۱۹ مهر ۱۳۹۵ | ۱۹:۰۰

این روزها «انتظار» را بیشتر از همیشه می توانیم بین ثانیه های زندگی خود احساس می کنیم. ایستگاه اتوبوس، مترو، کلاس های درسی یا تمام چیزهایی که با آن ها سرکار داریم؛ برای تمام این ها باید دقیقه هایی را به انتظار بشینیم. شاید به خاطر فشارهای روزانه این گونه از انتظارات رنگ و بوی طاقت فرسا به خود گرفته باشند اما همیشه برای آسودگی یا آرامش انسان ها راه های گوناگونی است.

بعضی ها به موسیقی گوش می دهند، عده ای با دوستان خود چت می کنند و افرادی هم به تجربه بازی های اسمارت فون ها می پردازند. با مطلب امروز تصمیم گرفتیم سرگرمی گروه سوم را هدف قرار داده و بازی هایی را معرفی نماییم که می توانید تنها با یک دست انجام دهید. اگر جای خالی عناوین ساده را روی تلفن های هوشمند خود احساس می کنید، با ما و بهترین های این هفته همراه باشید. قسمت دوم مقاله را می توانید از اینجا مشاهده نمایید.

Rolling Sky

Rolling sky - game

کمپانی Cheetah که با Clean Master توانست جارو برقی اسمارت فون ها لقب بگیرد و به واسطه Piano Tiles یک سرگرمی آرامش بخش را به بازیکن ها هدیه داد، با Rolling Sky آمده تا مرز بین «سرعت» و «واکنش» را بشکند. همه چیز به تصمیم گیری های شما وابسته هستند؛ توپ را به کدام قسمت باید ببرید تا پیروز شوید؟ بازی ده مرحله با موسیقی های گوناگون داشته و با هر کدام موظفید شی را به خط پایان برسانید. برای این کار هم کافیست دست خود را به سمت چپ یا راست بکشید تا از چالش ها عبور کنید. ریتم سرسام آور، موسیقی های فراوان، گیم پلی اعتیاد آور و رنگ بندی چشم نواز؛ واقعا نمی خواهید Rolling Sky را تجربه نمایید؟

Rolling Sky

Rolling Sky

سازنده: Clean Master Games قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 111 / 38.3 مگابایت زبان:

Score! Hero

Score! Hero - game

از تجربه فیفا یا PES خسته نشده اید؟ طبیعتا اگر از علاقه مندان به بازی های اسپورت باشید، با یک «نه» قاطعانه ما را بدرقه خواهید کرد اما مسئله اینجاست که بد نیست هر از چندگاهی خود را از کلیشه ها رها نموده و به سمت عناوین متفاوت برویم. Score! Hero عجیب ترین عنوان فوتبالی اسمارت فون ها است؛ با استفاده از مکانیزم خلاقانه «سوایپ» [کشیدن دست روی صفحه] گلزنی کنید. ساده تر بگوییم، طی تمام 420 مرحله باید با سوایپ توپ بین بازیکن ها پاسکاری کرده و با شوت به پیروزی برسید. سناریو کوتاه مرحله ها و تفاوت بین چالش ها موجب شده اند Score! Hero ریتم خود را تا پایان حفظ نموده و بازیکن از تجربه اش بیشترین لذت ممکن را ببرد.

Score! Hero

Score! Hero

سازنده: First Touch قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 97.7 / 102.5 مگابایت زبان:

Infinity Loop

شاید «تتریس امروزی» بهترین توصیفی باشد که بتوانیم برای Infinite Loop به کار ببریم. این بار جای ساخت یا تخریب اجسام، باید با ایجاد هماهنگی بین آیتم ها به حلقه ها برسید؛ با چرخش دایره ها، نیم دایره ها یا خطوط حلقه هایی به وجود بیاورید. با وجود سادگی و جذابیت مکانیزم های خلاقانه Infinite Loop، شاید هیچکدام همانند «آرامش» نتوانند بازیکن ها را به ادامه تجربه این عنوان ترغیب کنند. با تجربه ساخته Infinity Games تنها ذهن خود را به چالش نمی کشید، چون می توانید با موسیقی فوق العاده و گرافیک مینیمالیسمش آرامش را هم به خود هدیه بدهید. اگر خواهان اپلیکیشنی هستید که بینهایت مرحله داشته باشد، Infinite Loop را از دست ندهید.

∞ Infinity Loop

∞ Infinity Loop

سازنده: ∞ Infinity Games قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 18.2 / 4.8 مگابایت زبان:

Ketchapp Basketball

Ketchapp Basketball - game

از سادگی حرف بزنیم و اسم Ketchapp را نبریم؟ فرانسوی ها همیشه سعی کرده اند عناوینی بسازند که با وجود سادگی های فراوان، مخاطب های خود را به چالش کشیده و برای آن ها آرامش به ارمغان بیاورد. Ketchapp Basketball یکی از همین بازی ها بوده و تنها کاری که باید انجام دهید گرفتن امتیاز است؛ دست خود را روی مسیری که می خواهید کشیده و توپ را به سبد بیندازید. بزرگترین المان مثبت بازی به وجود چهار حالت گیم پلی متفاوت باز می گردد که می تواند بازیکن ها را تا ماه ها سرگرم خود کند. اگر خواهان عناوینی هستید که هنگام بی حوصلگی با آن ها وقت خود را بگذرانید، Ketchapp Basketball از بهترین اپلیکیشن های موجود است.

Ketchapp Basketball

Ketchapp Basketball

سازنده: Ketchapp قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 57.1 / 25 مگابایت زبان:

Disney Crossy Road

Disney-Crossy-Road- game

شاید باورش سخت باشد اما ایده ابتدایی ساخت Crossy Road از یک جوک گرفته شد. مکانیزم های گیم پلی ساخته Matt Hall خیلی ساده هستند، تنها باید حیوانات را سالم از خیابان رد کنید. البته هنگامی که دست به حرکت شخصیت ها می زنید، این «سادگی» Crossy Road به سرعت رنگ باخته و جای خود را به «چالش ها» می دهد. Disney Crossy Road ادامه همین بازی بوده و بازیکن ها نقش شخصیت های محبوب دنیای دیزنی را خواهند داشت. فراموش نکنید چون بین مرگ و زندگی کاراکترها فاصله بسیار کمی است، بارها وسوسه به تجربه دوباره ساخته استودیو Hipster Whale خواهید شد. بنابراین امیدواریم معتاد Disney Crossy Road نشوید.

Disney Crossy Road

Disney Crossy Road

سازنده: Disney قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: iOS، اندروید و ویندوز فون حجم: 83 / 92 مگابایت زبان:

Glow Air Hockey Space

Glow Air Hockey Space - game

راز موفقیت Glow Air Hockey Space سرعتش است. گیم پلی سرسام آور بازی توانسته تا هیجان را به رگ های بازیکن تزریق نموده و او را مجبور کند تا با واکنش های گوناگون به پیروزی برسد. برای گلزنی هم راه سختی پیش رو ندارید، با انگشت خود حلقه را حرکت داده و به توپ ضربه بزنید. همین ترکیب استثنایی سرعت و سادگی توانسته تا Glow Air Hockey Space را به موفقیت برساند. شاید گیم پلی این عنوان مشابه دو قسمت ابتدایی Glow Hockey باشد ولی با محیط ها و اتمسفر متفاوت تجربه ای فراموش نشدنی برای خود رقم خواهید زد. بد نیست بدانید بازی دارای مسابقات دو نفره هم بوده و می توانید با دوستان خود لحظات خوشی را به وجود بیاورید.

Glow Air Hockey Space

Glow Air Hockey Space

سازنده: Sweet Games Box قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 44.8 / 58 مگابایت زبان:

Crazy Circle

Crazy Circle - game

داستان «کچاپ» و از دست رفتن «طعم همیشگی اش» را شنیده اید؟ با انتشار Risky Road، به این نتیجه رسیدیم عناوین Ketchapp جذابیت گذشته را نداشته و معجون آن ها نیازمند تغییراتی است. چون سادگی که روزگاری به عنوان مهمترین بخش بازی های این استودیو یاد می شد، جای خود را به کلیشه ها داد. دوره ای که از آن حرف می زنیم خیلی کوتاه بود و کچ اپ با انتشار عناوین خلاقانه توانست به جایگاه واقعی اش بازگردد. یکی از همین بازی ها Crazy Circle است؛ محیط بازی دایره ای شکل بوده و باید فلش را به درون اجسام گوناگونی که پیرامونش می چرخند بفرستید. Crazy Circle با تجربه اتمسفریک و حجم پایین خود می تواند از بهترین گزینه های لیست باشد.

Crazy Circle

Crazy Circle

سازنده: Ketchapp قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 39.8 / 12 مگابایت زبان:

Sky Force Reloaded

Sky Force Reloaded - game

شاید با یک جستجو ساده بازی های شوتر زیادی برای اسمارت فون ها پیدا کنید اما هیچکدام همانند Sky Force Reloaded نمی توانند تجربه ای استثنایی به بازیکن ها هدیه بدهند؛ عنوانی که این روزها پادشاه سبک شوتم آپ تلفن های هوشمند لقب گرفته و میلیون ها نفر را بر فراز آسمان فرستاده است. این بار هم باید با هواپیمای خود به مبارزه با دشمنان رفته و آن ها را از بین ببرید. با وجود یک گیم پلی هیجان انگیز، شخصی سازی دستگاه، اتمسفر فوق العاده و گرافیک درخشان اگر Sky Force Reloaded را تجربه نکنید بدانید که اشتباه بزرگی مرتکب شده اید.

Sky Force Reloaded

Sky Force Reloaded

سازنده: Infinite Dreams قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 502 / 262 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • مصطفی عباسی
    مصطفی عباسی | ۲۱ مهر ۱۳۹۵

    sonic boom رو هم نصب کنید،فوق العادست

  • Alone Hero
    Alone Hero | ۲۰ مهر ۱۳۹۵

    بازيmekorama را فراموش کرديد

  • omidreza
    omidreza | ۲۰ مهر ۱۳۹۵

    واقعا این پستتون کامل ، مفید و عالی بود ممنون!

  • ‌?‌?‌?‌?‌? _‌?‌?‌? آیدین تهرانی
    ‌?‌?‌?‌?‌? _‌?‌?‌? آیدین تهرانی | ۱۹ مهر ۱۳۹۵

    چه بازیای خوبی چند وقت بود بازی نکرده بودم

مطالب پیشنهادی