ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

شکست های بازی No Man’s Sky پایان ندارد؛ آیا دفتر هِلو گیمز تعطیل شده است؟

بعد از انتشار بازی پرحاشیه و پر سروصدای نو منز اسکای، به نظر می رسد قرار نیست هیچ هفته ای را بدون شنیدن خبر یک رکورد منفی دیگر از سر بگذرانیم. با وجود فضای امیدوار ...

حسین آدینه
نوشته شده توسط حسین آدینه | ۲۰ مهر ۱۳۹۵ | ۱۷:۰۰

بعد از انتشار بازی پرحاشیه و پر سروصدای نو منز اسکای، به نظر می رسد قرار نیست هیچ هفته ای را بدون شنیدن خبر یک رکورد منفی دیگر از سر بگذرانیم.

با وجود فضای امیدوار کننده و هیجان انگیزی که قبل از انتشار رسمی پیرامون این بازی ایجاد شده بود، نو منز اسکای با شکست کامل مواجه شده و مورد انتقاد شدید مردم قرار گرفت. چرا که اغلب بازیکنان معتقدند گول تبلیغات فریبنده ی این بازی را خورده اند.

شکایت و انتقادات مردم در شبکه های اجتماعی و پلتفرم استیم از چشم ASA، سازمان استاندارد های تبلیغاتی انگلستان دور نمانده و ظاهراً سازندگان حاضر در هِلو گیمز را به اتهام فریب بازاریابی، مورد تحقیق و تفحص قرار داده است.

no_mans_sky_planet-600x338-w600

علاوه بر این شواهد حاکی از آن است این بازی در حال حاضر به یکی از کم امتیاز ترین عناوین حاضر در استیم تبدیل شده و با دریافت مجموعاً 71629 بازخورد، کمتر از 32 درصد نظر مثبت دارد. گفتنی است آمار دقیق وب سایت استیم در «هفته گذشته» حکایت از ثبت نزدیک به 5000 بازخورد شدیداً منفی دارد.

سکوت خبری استودیو هِلو گیمز و سازنده شان موری نیز به واکنش های منفی دامن زده و اخیراً به گوش می رسد دفتر این شرکت تعطیل شده و تحت پیگرد قانونی قرار دارد!

در طی یک ماه گذشته هیچ خبر یا اطلاعات آماری از طرف این استودیو منتشر نشده و حساب کاربری توئیتر شان موری (که در زمان انتشار نو منز اسکای فعالیتی روزانه داشت) به طور کامل غیر فعال شده و آخرین توئیت او به 18 آگوست (28 مرداد) بر می گردد.

علاوه بر این در روزهای اخیر تصاویری در وب سایت Reddit منتشر گشته که نشان می دهد گویا دفتر استودیو هلو گیمز خالی از سکنه بوده و به حال خود رها شده است.

Hello-Games-620x465-w600

برخی از کاربران معتقدند این دفترِ سابق این استودیو بوده که از دو سال پیش (به خاطر وقوع سیل) رها گردیده؛ اما در سوی مقابل برخی از خبرها حاکی از آن است که اهالی این دفتر بعد از بازسازی مجدد سازه در فوریه 2014 به محل سابق بازگشته اند.

مردم در شبکه های اجتماعی تصور می کنند شان موری و دوستانش پول های هنگفت فروش نو منز اسکای را به جیب زده و رفته اند؛ اما Geoff Keighley (جف کیلی) اذعان کرده اخیراً با شان موری در ارتباط بوده و قرار است در قسمت جدید برنامه زنده ی یوتیوب گیمینگ حضور پیدا کند.

علاوه بر این با توجه به پیگیری های رسانه های خبری، Paul Wier (پاول ویر - مدیر بخش صداگذاری نو منز اسکای) گفته شان موری سلامت بوده و اهالی هلو گیمز در حال کار روی به روز رسانی بعدی بازی هستند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (6 مورد)
  • سینا ز
    سینا ز | ۲۰ مهر ۱۳۹۵

    دارین جدی میگین؟ بازی ساخته تحت پیگرد قرار گرفته چون بازیش خوب نبود ؟ .......... چقدر به حقوق مردم اهمیت میدن،

    • محمد امین
      محمد امین | ۲۵ مهر ۱۳۹۵

      سازمان مربوطه فقط می تونه جلوی تبلیغات بگیره نمی تونه پول پس بگیره

  • مهدی
    مهدی | ۲۰ مهر ۱۳۹۵

    یکی از بزرگترین کلاهبرداریهایی بوده که تا حالا دیدم.

    • محمد الیاسی
      محمد الیاسی | ۲۱ مهر ۱۳۹۵

      البته در خارج?

  • Mohammad Reza
    Mohammad Reza | ۲۰ مهر ۱۳۹۵

    ترسوهای دروغگوی کلاهبردار!جدی تا الان چدا شکایت نشده ازشون؟

  • م
    م | ۲۰ مهر ۱۳۹۵

    اقا من یه مشکل دارم موقعی که میرم تو بازی یه لحظه سیاه میشه بعد در میاد هیچ اروری هم نمیده سیستمم هم حد اقلشه که گفته خودش

مطالب پیشنهادی