ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی بازی Warplane؛ بر فراز آسمان ها

چرا باید Warplane را تجربه کنیم؟ خیلی ساده است، به خاطر گیم پلی نرم و روانی که بازی ارائه می دهد. استودیو بازیسازی BraveTale که با شعار «سرگرمی» دست به توسعه Warplane زده، تمام سعی ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۲۰ مهر ۱۳۹۵ | ۱۶:۰۰

چرا باید Warplane را تجربه کنیم؟ خیلی ساده است، به خاطر گیم پلی نرم و روانی که بازی ارائه می دهد. استودیو بازیسازی BraveTale که با شعار «سرگرمی» دست به توسعه Warplane زده، تمام سعی خود را به کار گرفته تا پیچیدگی های سبک مبارزات هوایی را کنار زده و تجربه ای را به مخاطب هدیه بدهد که ضمن سادگی و داشتن کیفیت بالا، او را به چالش بکشد.

Warplane که نام کاملش World Warplane War: Warfare Sky است را می توانیم ادامه معنوی Call Of Modern War: Warfare Duty بنامیم. ساخت دنباله برای بازی هایی که با استقبال مواجه شده اند همیشه سخت بوده و توسعه دهنده باید با پیشرفت هایی از زیر سایه عنوان پیشینش بیرون بیاید. بعضی سازندگان این آزمون را با موفقیت پشت سر می گذارند، عده ای هم نمی توانند انتظارات بازیکن ها را برآورده کنند.

Warplane
برای حرکت هواپیما کافیست تا دست خود را روی قسمت چپ صفحه لمسی گذاشته و این وسیله را هدایت کنید. با دکمه های سمت راست هم قابلیت تیراندازی خواهید داشت. انیمیشن های فوق العاده روان هواپیماها و فریم ریت بالای گیم پلی موجب شده تا به راحتی وسیله خود را حرکت دهید.

استودیو BraveTale بین این دو دسته قرار گرفته است. چون Warplane شاید بهبودهایی نسبت به گذشته داشته باشد اما آن ها بسیار اندک هستند. همانند گذشته، این بار هم باید به عنوان یک خلبان هواپیماهای جنگی دشمن ها را از بین ببرید. بزرگترین تفاوت Warplane نسبت به برادرش را می توانیم به نام تعداد بیشتر مرحله ها بزنیم. بازی دارای شش استیج گوناگون بوده و با هر کدام باید طی دوازده مرحله به مصاف دشمنان بروید.

بعضی وقت ها هم به مبارزه با باس ها خواهید پرداخت، المانی که قسمت پیشین نداشت. طبیعتا وجود این همه ماموریت از بخش های مثبت Warplane است اما انجام همه آن ها خسته کننده نخواهد بود؟ اینجاست که هواپیما و قابلیت ارتقا به کمک Warplane می آیند. از بین ده وسیله گوناگون [شانزده هواپیما برای Warfare Duty] با اسلحه های متفاوت می توانید یکی را انتخاب کرده و قدرتمند کنید.

World Warplane War
یکی دیگر از المان های جدید Warplane، اضافه سازی یک آینه است که با آن می توانید پشت سر خود را نگاه کنید. با توجه به هوش مصنوعی خوب دشمن ها که معمولا به عقب هواپیما شما می آیند، این قابلیت بسیار کلیدی بوده و استفاده اش نقش مهمی را روی پیروزی ایفا خواهد کرد.

کنار این مسئله، چالش پله ای و محیط ها هم جذابیت ساخته BraveTale را افزایش داده اند. از دیدگاه گرافیک اگر بخواهیم به Warplane نگاه بیندازیم باید بگوییم که انتظار پیشرفت های بیشتری داشتیم. محیط ها همچنان از دور زیبا بوده و اگر به آبجکت ها نزدیک شوید به کیفیت پایین بافت ها پی خواهید برد. اشتباه نکنید، گرافیک Warplane خوب است و با محیط هایش می تواند تجربه دیداری خوبی به بازیکن ها هدیه بدهد.

اما با وجود این که دو سال بین انتشار Warplane و Warfare Duty فاصله زمانی بوده، استودیو سازنده می توانسته بیشتر تلاش نماید. برای سخن پایانی باید بگوییم Warplane از بهترین بازی های جنگ های هواپیمایی اسمارت فون ها بوده و با گیم پلی فوق العاده روانش تا روزها سرگرم تان می کند. اگر می خواهید بر فراز آسمان ها به پرواز آمده و یک جنگ هوایی تمام عیار داشته باشید، Warplane را با حجم کمش از دست ندهید.

World Warplane War: Warfare Sky

World Warplane War: Warfare Sky

سازنده: BraveTale قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 45 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (5 مورد)
  • forotan
    forotan | ۲۰ مهر ۱۳۹۵

    تقریبا بیشتر اپلیکیشن ها تو مایکت هست لطفا لینکش رو بزارید

  • forotan
    forotan | ۲۰ مهر ۱۳۹۵

    جناب بیگ زاده

  • م
    م | ۲۰ مهر ۱۳۹۵

    نمیشه دان کرد که لینک کمکی هم فیلتره?

    • امین بیگ‌زاده
      امین بیگ‌زاده | ۲۰ مهر ۱۳۹۵

      لینک کمکی جدید جایگزین شد.

  • Ali kjh
    Ali kjh | ۲۰ مهر ۱۳۹۵

    دنبال بازی هایی مثل world of tanks blitz واسه گوشی میگردم
    ینی آنلاین گروهی باشه.
    اگه این هم اون جوری بود عالی میشد حیف شد

مطالب پیشنهادی