ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

آیا نسخه واقعیت مجازی Half Life در دست ساخت است؟

با توجه به شایعات و اخبار روزهای اخیر، به نظر می رسد نسخه واقعیت مجازی بازی محبوب و خواستنی Half Life در راه است. بر اساس گزارش شبکه یوتیوب غیر رسمی Valve News، استودیو سازنده بازی Half ...

حسین آدینه
نوشته شده توسط حسین آدینه | ۲۰ مهر ۱۳۹۵ | ۱۸:۴۵

با توجه به شایعات و اخبار روزهای اخیر، به نظر می رسد نسخه واقعیت مجازی بازی محبوب و خواستنی Half Life در راه است.

بر اساس گزارش شبکه یوتیوب غیر رسمی Valve News، استودیو سازنده بازی Half Life در حال آزمایش و توسعه نسخه واقعیت مجازی این عنوان مورد انتظار است. اگرچه طرفداران در سال های گذشته به شدت منتظر عرضه سومین نسخه Half Life بوده اند، اما گویا با محصول متفاوتی طرف خواهند شد.

با موشکافی بازیکنان، مشخص شده جمله ای تحت عنوان «used to force the HLVR player to speak» در میان کدهای دستوری به روز رسانی اخیر بازی Dota 2 وجود داشته که به اعتقاد آنها به Half Life: VR اشاره دارد.

علاوه بر این کنجکاوی مخاطبین در کدهای به روز رسانی های بازی واقعیت مجازی Destinations (ساخته خود Valve که نسخه Early Access آن چندی پیش منتشر شده)، مسئله ی کاملاً مشابهی را بازگو می کند.

خطوط اشاره گر در کدهای دستوری Destination بسیار زیادتر بوده و با تعریف چند مدل اسلحه و تجهیزات جانبی بازی Half Life به وضوح به نسخه واقعیت مجازی این بازی اشاره دارد. شواهد نشان می دهد گویا اهالی استودیو Valve بازی مورد بحث را تحت آزمایش قرار داده و کدهای مربوطه را جایگزین خطوط اصلی نموده تا در تست های بعدی مورد استفاده قرار دهند.

آیا واقعاً Half Life: VR در دست ساخت است؟ یا استودیو Valve با قرار دادن عمدی چنین کدهایی در عناوین مختلف، قصد بازی دادن هواداران و خبرسازی دارد؟

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Behnam Mohammedpour
    Behnam Mohammedpour | ۲۰ مهر ۱۳۹۵

    خدا کنه جواب سوالتون بله باشه

مطالب پیشنهادی