ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی بازی Grow Castle؛ زود قضاوت نکنیم

می دانید سخت ترین تصمیم برای ما بازیکن ها چیست؟ این که هنگام انجام بازی مجبور باشید کاری متفاوت انجام دهید؛ یک رویایی سهمگین بین اراده و علاقه که نتیجه اش معمولا به ثانیه های ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۲۱ مهر ۱۳۹۵ | ۱۶:۰۰

می دانید سخت ترین تصمیم برای ما بازیکن ها چیست؟ این که هنگام انجام بازی مجبور باشید کاری متفاوت انجام دهید؛ یک رویایی سهمگین بین اراده و علاقه که نتیجه اش معمولا به ثانیه های پایانی وقت های تلف شده موکول خواهد شد. طبیعتا بسته به عنوانی که تجربه می کنید، این احساس متفاوت است. از «اعتیاد» به بازی های ویدیویی حرف می زنیم. بعضی ها ساعت ها مخاطب را پای خود می کشانند.

عناوینی هم هستند که پس از چندین دقیقه از انجام آن ها احساس خستگی خواهید کرد. Grow Castle را که می خواهیم امروز معرفی کنیم، می توانیم جزء دسته ابتدایی قرار دهیم. اگر دوست دارید وقت خود را تنها با یک اپلیکیشن نگذارید، هم اکنون تب مرورگر را بسته و ادامه مطالب را نخوانید. چون Grow Castle از خانمان سوزترین بازی های اسمارت فون ها بوده و از تجربه اش دست نخواهید کشید.

Grow Castle - android
بازی سیستم لول آپ هم داشته و با هر پیشرفت، می توانید یکی از قابلیت های خود همانند افزایش کسب طلا، قدرت سربازان یا نمونه های مشابه را بهبود بخشید.

زود قضاوت نکنید. بعضی بازیکن ها با مشاهده اسکرین شات های این گونه بازی ها، آن ها را پس زده و به جستجو یک بازی متفاوت می روند. Crossy Road یا Flappy Bird گرافیک فوق العاده ای داشتند؟ هیچکدام محدودیت های سخت افزاری تلفن های هوشمند را از بین نبردند. اشتباه نکنید، تمام بازی هایی که نام بردیم از نگاه گرافیک هم با توجه به سبک خود عناوینی چشم نوازی بودند.

اما مسئله بین مقایسه های نا به جا بین این گونه اپلیکیشن ها با بازی هایی است که با تکنیک های امروزی ساخته شده اند. قرار نیست تجربه های خود را محدود به چند عنوان نماییم. جدا از این که Grow Castle دارای بعضی المان های دیداری جالب است که ادامه به آن می پردازیم. گیم پلی ساخته Raon Games را می توانیم ترکیبی از چندین سبک گوناگون بنامیم.

Grow Castle
می توانید به منطقه های متفاوت هم هجوم برده و با پیروزی از آن ها مالیات دریافت کنید. همچنین با رفتن به بخش «Town» و استخدام کارگرها، طلا یا الماس به دست می آورید. هر از چندگاهی هم باس ها به شما حمله کرده و باید با آن ها بجنگید. این توضیحات نشان می دهند که تمام بخش های بازی با «گستردگی» گره خورده اند.

تنها یک هدف دارید؛ از قلعه برابر هجوم دشمن ها محافظت نمایید. اینجاست که المان های سبک دفاع از قلعه یا Tower Defense خودنمایی می کنند. بنابراین باید با ارتقا منطقه و ساخت نیروها، قدرتمندترین ساختمان ممکن را بسازید. با وجود این که از همین المان معمولا به عنوان بخش اعتیادآور بازی های تاورس دفنس یاد می کنند، Raon Games پا را فراتر گذشته و تجربه ای متفاوت را به بازیکن ها هدیه می دهد.

منطقه ای که مبارزات Grow Castle اتفاق می افتند از چندین بخش متفاوت تشکیل شده و هر کدام با توجه به موقعیت خود نیروهایی دارند. به عنوان نمونه محیط پشتی کمان دارها بوده و هیروها هم به قلعه ها پناه برده اند تا آن ها به دشمنان هجوم ببرند. جلوی قلعه هم می توانید ساختمان های نظامی متفاوت بسازید. همین گستردگی بین نیروها و ساختمان ها موجب شده تا ساعت ها وقت خود را با Grow Castle بگذارنید.

Grow Castle - game
گرافیک بازی با توجه به سبک و سیاق گیم پلی فوق العاده بوده و طراحی متفاوت دشمن ها هم موجب شده تا بازیکن بیشتر سرگرم شود. با این وجود بعضی اوقات شاهد افت فریم هستیم که هیچ تاثیری روی گیم پلی نمی گذارد. موسیقی هم شاید پس از چندین ساعت رنگ و بوی تکرار به خود بگیرد ولی همچنان جذاب است.

این که چیزی نیست، زمانی به جذابیت واقعی ساخته Raon Games پی می برید که بدانید المان های نقش آفرینی هم چاشنی کار شده اند. جدا از قابلیت پیشرفت ها تمام بخش ها، هیروها دارای قدرت های گوناگون بوده و با کلیک روی آن ها می توانید راه پیروزی را هموارتر کنید. بد نیست بدانید توانایی های قهرمان ها هم با یکدیگر متفاوت است تا بازیکن ها بسته به استراتژی های خود، کاراکترهای خود را انتخاب نمایند.

برای سخن پایانی باید بگوییم این روزها تاور دفنس جذابیت گذشته اش را از دست داده و خیلی کم بازی هایی از این سبک میبینیم که به موفقیت برسند. استودیو Raon Games با Grow Castle توانست خون تازه ای به رگ های «دفاع از قلعه» تزریق کند. اگر از کلیشه های سبک تاور دفنس خسته شده و خواهان یک تجربه هیجان انگیز هستید، Grow Castle را انجام دهید.

Grow Castle

Grow Castle

سازنده: Raon Games قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 168 / 22 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (5 مورد)
  • محمد اسفندیاری
    محمد اسفندیاری | ۵ آبان ۱۴۰۰

    اون قسمتی که مرحله بعدی شروع میشه ۳تا ابشن نشون میده که مثلا ۵مرحله یا ۱۰ مرحله یا ۲۰ مرحله بپره
    بازی که هک هستش اینجا بایر حداقل ۱۰۰ مرحله بپره یا هتی۲۰۰ مرحله چن هکه و سریع ارتقا میدیم لطفا در نسخه بعدی به این مورد توجه کنید لطفا

  • محمد اسفندیاری
    محمد اسفندیاری | ۵ آبان ۱۴۰۰

    من منتظر پاسختون هستم

  • محمد اسفندیاری
    محمد اسفندیاری | ۵ آبان ۱۴۰۰

    بازی خوبیه
    ولی یه ایرادی داره
    اون قسمتی که مرحله بعدی شروع میشه ۳تا ابشن نشون میده که مثلا ۵مرحله یا ۱۰ مرحله یا ۲۰ مرحله بپره
    بازی که هک هستش اینجا بایر حداقل ۱۰۰ مرحله بپره یا هتی۲۰۰ مرحله چن هکه و سریع ارتقا میدیم لطفا در نسخه بعدی به این مورد توجه کنید لطفا

  • سینا ز
    سینا ز | ۲۲ مهر ۱۳۹۵

    عالی بود مرسی

  • Alone Hero
    Alone Hero | ۲۱ مهر ۱۳۹۵

    بازي جالبيه

مطالب پیشنهادی