ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

گلکسی S8 سامسونگ
تکنولوژی

گلکسی اس 8 سامسونگ از دستیار صوتی Viv AI بهره مند خواهد بود [شایعه]

بنابر شایعاتی که از سوی منابع چینی منتشر شده، موبایل هوشمند بعدی خانواده گلکسی اس سامسونگ در دو مدل مختلف به دست مشتریان خواهد رسید. مدل نخست، به نمایشگر سوپر امولد و خمیده 5.1 اینچی ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۲۱ مهر ۱۳۹۵ | ۱۱:۴۵

بنابر شایعاتی که از سوی منابع چینی منتشر شده، موبایل هوشمند بعدی خانواده گلکسی اس سامسونگ در دو مدل مختلف به دست مشتریان خواهد رسید. مدل نخست، به نمایشگر سوپر امولد و خمیده 5.1 اینچی با رزولوشن 2K (یا QHD) مجهز خواهد بود و مدل دیگری، نمایشگری 5.5 اینچی با رزولوشن 4K (یا UHD) به همراه دوربینی دوگانه را در خود جای می دهد.

علاوه بر این، در شبکه اجتماعی چینی Weibo گفته می شود موبایل گلکسی اس 8 سامسونگ از چیپست اسنپدراگون 830 بهره مند خواهند بود که با همکاری خود کره ای ها و به کمک فرآیند 10 نانومتری تولید می گردد؛ با این حال، گلکسی اس 8 طبق روال سابق، به همراه اگزینوس 8895 در برخی از بازارها عرضه می شود.

وب سایت های خبری گزارش کرده اند که گلکسی اس 8 از دستیار صوتی Viv AI بهره می برد که جایش را به S Voice داده است. دستیار Viv AI توسط استارتاپ سازنده سیری، یعنی Viv Labs توسعه یافته که چندی پیش از سوی سامسونگ خریداری شد و مسلماً نقشی مهم در توسعه پرچمداران آتی کره ای ها ایفا می نماید.

ناگفته نماند که در حال حاضر اطلاعات زیادی درباره موبایل گلکسی اس 8 سامسونگ در دست نیست اما گفته می شود که با توجه به ناکامی فبلت گلکسی نوت 7، احتمال دارد که کره ای ها برخلاف روند چند سال گذشته، گلکسی اس 8 را زودتر از معمول به بازار عرضه کنند تا خساراتی ناشی از انفجار باتری های نوت 7 جبران گردد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (8 مورد)
  • àìđįņ_țhŕ
    àìđįņ_țhŕ | ۲۲ مهر ۱۳۹۵

    ببخشید یه سوال
    این فقط برای اس۸ کار میکنه یا
    بعدا برای مبایل های سامسونگی دیگه هم میاد

  • Samsung Galaxy Note 7
    Samsung Galaxy Note 7 | ۲۲ مهر ۱۳۹۵

    به این میگن پشتیبانی آنلاین سامسونگ من که حال کردم

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی