ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ydney tech company Sonder
تکنولوژی

اپل یک استارت آپ سازنده کیبورد را به مالکیت خود درمی آورد [شایعه]

خبر رسیده شرکت اپل قصد دارد با خریداری استارت آپ استرالیایی Sonder، روی ایده کیبورد با قابلیت شخصی سازی نامحدود این کمپانی سرمایه گذاری کند. کیبورد تولیدی این کمپانی در زیر هر دکمه خود دارای یک نمایشگر ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۲۲ مهر ۱۳۹۵ | ۲۳:۰۰

خبر رسیده شرکت اپل قصد دارد با خریداری استارت آپ استرالیایی Sonder، روی ایده کیبورد با قابلیت شخصی سازی نامحدود این کمپانی سرمایه گذاری کند.

کیبورد تولیدی این کمپانی در زیر هر دکمه خود دارای یک نمایشگر از نوع E-Ink است که می توان آن را به هر زبان و هر شکل و طرحی شخصی سازی کرد.

برای اولین بار کاربری در وبسایت Reddit از احتمال ارائه پیشنهاد از طرف اپل به Sonder خبر داده بود. به نظر می رسد اولین بار استارت آپ مذکور ایده خود را در یک همایش توسعه دهندگان به میزبانی فاکسکان (اصلی ترین شریک سخت افزاری اپل) در شهر پکن چین ارائه داده است.

Keyshot-Render-v01-20160528-cropped

روزنامه انگلیسی گاردین نیز مدعیست که تاکنون چند ملاقات میان تیم کوک و مدیر اجرای کمپانی استرالیایی برگزار شده و توافقاتی نیز در این زمینه به دست آمده است، گرچه هر دو کمپانی فعلاً اظهار نظری در این خصوص نکرده اند.

لازم به ذکر است که کمپانی اپل مدتی پیش نمونه اولیه از یک مجیک کیبورد را ساخته که ایده اصلی آن تفاوت چندانی با کیبورد ساخت Sonder ندارد. البته در طرح اپل، رنگ هر کلید با هر بار فشرده شدن از سیاه به سفید تغییر می کند. گفته می شود این محصول زوتر از سال 2018 روانه بازار نخواهد شد.

از آن طرف شنیده شده که Sonder علاوه بر برنامه تولید کیبورد اختصاصی خود، قصد دارد با مذاکره با سازندگان مطرح لپ تاپ نظر مساعد آنها را برای بهره گیری از این فناوری در کیبورد لپ تاپ های آینده جلب نماید. فاکسکان و هولدینگ E Ink از مهمترین شرکا و حامیان شرکت استرالیایی در این مسیر هستند. قرار است اولین سری از کیبوردهای Sonder اواخر سال جاری میلادی و با قیمت 199 دلار روانه بازار شوند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی