ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

توییتر احتمالا تب Moments را با بخشی جدید جایگزین می کند

توییتر یک بار دیگر تغییراتی را در ساختار اپلیکیشن موبایل خود آزمایش می کند. به گزارش Mashable، گردانندگان این شبکه اجتماعی احتمالا قصد دارند تا تب جدیدی تحت عنوان Explore را جایگزین بخش Moments کنند. ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۲ مهر ۱۳۹۵ | ۱۵:۰۰

توییتر یک بار دیگر تغییراتی را در ساختار اپلیکیشن موبایل خود آزمایش می کند. به گزارش Mashable، گردانندگان این شبکه اجتماعی احتمالا قصد دارند تا تب جدیدی تحت عنوان Explore را جایگزین بخش Moments کنند.

Moments تبی بود که می توانست رویدادهای مهم و اخبار داغ روز را برای کاربران گردآوری کند، قابلیتی که توییتر پاییز سال گذشته به شبکه اجتماعی خود اضافه کرد. جایگزینی این بخش با تب اکسپلور به معنای از بین رفتن آن نیست، بلکه توییتر می خواهد امکانات تب Moments را در ترکیب با یک سری قابلیت قدیمی مجددا در قالبی نو به کاربران ارائه کند.

گفته شده که تب اکسپلور به جز گردآوری کلکسیونی از Moment های استاندارد روزانه، می تواند حساب های کاربری جدیدی برای دنبال کردن را هم به کار پیشنهاد بدهد. اگر از کاربران قدیمی توییتر باشید، حتما خاطرتان هست که این قابلیت قبلا در منویی مجزا به نام Discover ارائه می شد. ولی توییتر به مرور زمان این منو را از حالت مستقل خارج کرده و امکاناتش با بخش جستجو ترکیب نمود.

اما حالا به نظر می رسد که توییتر با روی کار آوردن تب اکسپلور، مجددا می خواهد که کاربران پایشان را فراتر از تایم لاین استاندارد خود گذاشته و ابعاد گسترده تری از این شبکه اجتماعی را کشف کنند.

در هر صورت مشخص نیست که آیا این تصمیم می تواند تأثیری در خروج توییتر از بحران اخیرش داشته باشد یا خیر. همانطور که می دانید مدتی است که کمپانی هایی بزرگی همچون Salesforce خواهان خریداری این شبکه اجتماعی هستند و به همین خاطر، آینده توییتر در وضعیت چندان روشنی قرار ندارد.

اگرچه توییتر طی هفته های اخیر تمرکز ویژه ای بر استریم های زنده گذاشته تا از این طریق بتواند همچنان خود را مستقل نگه دارد. پوشش زنده مسابقات هاکی روی یخ و همچنین دو مناظره هیلاری کلینتون و دونالد ترامپ از اقدامات موفقیت آمیز توییتر طی هفته های اخیر بوده و به نظر می رسد که افزودن گزینه اکسپلور وسیله ای باشد که کمپانی از طریق آن کاربران بیشتری را به سمت این استریم های زنده جلب نماید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی