ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

استیم حالا ارائه دهنده بیش از 10 هزار بازی متنوع است

کمپانی والو، سازنده بازی های Half-Life، پورتال و Left 4 Dead که سرویس استیم را یک دهه پیش تاسیس کرد حالا از رسیدن تعداد بازی های موجود در این سرویس به عدد 10 هزار خبر ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۲۳ مهر ۱۳۹۵ | ۰۱:۰۰

کمپانی والو، سازنده بازی های Half-Life، پورتال و Left 4 Dead که سرویس استیم را یک دهه پیش تاسیس کرد حالا از رسیدن تعداد بازی های موجود در این سرویس به عدد 10 هزار خبر می دهد.

طی کنفرانس Steam Dev Daus که مختص توسعه دهندگان بازی برای استیم بوده، والو و دیگر بازی سازها از عناوین خود و دستگاه های مرتبط با پلتفرم استیم سخن گفتند. والو نیز با افتخار رسما اعلام کرد تعداد بازی های منتشر شده روی استیم از مرز 10 هزار عنوان گذشته است. نکته حائز اهمیت این بود که طی یکی-دو سال گذشته فقط 600 عنوان بازی واقعیت مجازی روی استیم منتشر شده.

آمار و ارقام شگفت انگیز به نظر می رسد اما از نگاه کمپانی آمریکایی والو، این تازه شروع کار برای آن هاست. واقعیت مجازی تازه در حال قوت گرفتن است و سال ها به طول می انجامد تا بتوان از آن به عنوان پلتفرمی قدرتمند یاد کرد و از آنجایی که والو با همکاری HTC هدست وایو را توسعه داده، باید شاهد پشتیبانی اساسی استیم از واقعیت مجازی باشیم.

اخیرا نیز شنیدیم که در فایل های آپدیت بازی دوتا 2 و Destinations آثاری از تولید Half-Life VR به چشم می خورد. آیا والو بالاخره به سراغ ساخت بازی های بزرگ می رود یا قرار است نیروها همگی روی استیم متمرکز باشند؟ کسی نمی داند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • | ۲۳ مهر ۱۳۹۵

    دیجیاتو خیلی داری قیافه میگیریا نظرامو بزار دیگه ?

مطالب پیشنهادی