ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

هفت سنگ؛ آقای گربه

زندگی امروزی آنقدر پرفشار و پراسترس شده که حتی ساده ترین کارها هم در آدمی تنش و تشویش به وجود می آورند. در این بین همه ما احتیاج به فضایی برای خودمان داریم که از ...

سامان میرزا
نوشته شده توسط سامان میرزا | ۲۳ مهر ۱۳۹۵ | ۱۸:۰۰

زندگی امروزی آنقدر پرفشار و پراسترس شده که حتی ساده ترین کارها هم در آدمی تنش و تشویش به وجود می آورند. در این بین همه ما احتیاج به فضایی برای خودمان داریم که از دغدغه ها دور شویم و برای حتی چند دقیقه هم که شده به مشکلات فکر نکنیم. بیایید این فضا را حباب آرامش بنامیم.

حباب آرامش هر کس مطابق با علایقش شکل می گیرد. برخی پیاده روی در پارک را ترجیح می دهند و برخی با چند صفحه کتاب خواندن راضی می شوند. اما من، شما و بسیاری از گیک های دیگر، دنیای جذاب بازی ها را به حباب آرامشمان می آوریم. با شخصیت های رنگارنگ بازی ها همراه می شویم و ذهن خود را درگیر مراحلی نفس گیر می کنیم.

ما قدر یک بازی خوب را می دانیم، چون مطمئن هستیم که به کمک آن، حباب آرامش می تواند رنگ و بویی بهتر به خود گیرد. اگر شما هم مثل ما به دنبال نقش و نگاری تازه برای حباب خود هستید، در ادامه مطلب با دیجیاتو و هفت سنگ همراه شوید تا شما را با جدید ترین و بهترین بازی های هفته آشنا کنیم.

Apocalypse Max

com- (1)-w600

آخرالزمان، هرج و مرج در دنیا و پدید آمدن زامبی ها از قدیم الایام سوژه پر استفاده ی صنعت سینما و بازی های ویدیویی به شمار می رفته است. استودیوی تازه کار Wandake نیز که مشغول توسعه و عرضه ی بازی های ویدیویی روی دستگاه های همراه است، در جدیدترین عنوان خود به سراغ این موضوع رفته.

Apocalypse Max یک بازی دو بعدی، با محوریت زامبی و زامبی کشی است. این اثر در واقع ترکیبی از سبک های اکشن و پلتفرم بوده و با سرعت مثال زدنی خود می تواند در کسری از ثانیه آدرنالین بدنتان را به حداکثر برساند. در صورتی که از شلیک با سلاح های خود خسته شدید، قادر خواهید بود از چاقو استفاده نمایید و به سلاخی زامبی ها بپردازید.

با جمع آوری طلا و امتیازات نیز می توانید، ضمن افزایش سطح خود، سلاح های بهتر و قوی تری آزاد کنید. طراحی خوب محیط، صداگذاری کم نظیر و همچنین عملکرد بی نقص گیم پلی همه و همه جزو مواردی هستند که از این اثر یک بازی سرگرم کننده می سازند. در Apocalypse Max به پیش بروید زامبی ها را از سر راه بردارید و در پی آن امتیاز کسب کنید.

Apocalypse Max

Apocalypse Max

سازنده: Wandake قیمت: رایگان (با پرداخت درون برنامه ای) دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 98 مگابایت زبان:

FIFA Mobile Soccer

com- (2)-w600

الکترونیک آرتز را می توان یکی از نام آشناترین کمپانی های بازی سازی در چند دهه ی اخیر به حساب آورد. این شرکت علاوه بر انتشار سالیانه ی عناوینش برای کنسول های خانگی و رایانه های شخصی، اقدام به توسعه و عرضه ی بازی های محبوب خود برای دستگاه های همراه نیز می کند.

بخش ورزشی الکترونیک آرتز که این روزها با عرضه ی بازی FIFA 17 برای کنسول های خانگی، روزهای خوبی را پشت سر می گذارد، در جدیدترین اقدام خود، عنوان FIFA Mobile Soccer را برای دستگاه های همراه با حجمی کمتر از 100 مگابایت عرضه کرده است. در FIFA Mobile Soccer باید تیم منتخب خود را ساخته و به مدیریت آن بپردازید.

آخرین ساخته ی اهالی کالیفرنیا شامل 30 لیگ معتبر، 650 تیم منتخب و همچنین 17000 بازیکن شناخته شده است که به واسطه ی آن قادر خواهید بود یکی از کامل ترین عناوین فوتبالی را تجربه کنید. FIFA Mobile Soccer را می توان مهد فوتبال برای دستگاه های همراه به شمار آورد؛ قابلیت پنالتی زدن خود را تقویت کنید، در بازی های مختلف شرکت نمایید و حریفان خود را یکی پس از دیگری از پیش رو بردارید.

FIFA Mobile Soccer

FIFA Mobile Soccer

سازنده: ELECTRONIC ARTS قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای) دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 65.3 / 118 مگابایت زبان:

Mr.Catt

com- (4)-w600

Mr.Catt از نظر طراحی هنری یکی از زیباترین بازی هایی است که می شناسیم. مدتی پیش بود که استودیوی ZPLAY games، خالق عناوینی موفقی چون Tomb Heroes و Mr Jump اقدام به معرفی بازی جدید و پازل گونه ی خود به نام Mr.Catt کرد. عنوانی فکری و سرگرم کننده که در نظر سنجی AGC 2016 جایزه ی نقره ای بهترین صداگذاری و بهترین افکت های صوتی را به خود اختصاص داد.

Mr.Catt شما را در جریان یک سفر شگفت انگیز قرار می دهد که در طی آن باید پازل های به وجود آمده بر سر راهتان را با استفاده از قدرت تفکر و ترکیب عناصر مختلف حل کنید. روند این عنوان به گونه ای است که با پشت سر گذاشتن هر پازل، مراحل رفته رفته سخت تر می شوند. در این بین برای خلاص شدن از هر پازل باید به دقت به عناصر محیطی نگاه کنید و بلوک ها را در جای مناسب خود قرار دهید.

طراحان بازی سعی کرده اند با به تصویر کشیدن کهکشان راه شیری و اجرام آسمانی موجود در آن، شما را بیش از پیش به Mr.Catt و گربه ی دوست داشتنی آن علاقه مند کنند. کافیست بازی را دانلود کرده و گربه ی سیاه و سفید داستان را تا انتهای سفرش که از کهکشان راه شیری می گذرد، همراهی نمایید.

Mr.Catt

Mr.Catt

سازنده: ZPLAY games قیمت: رایگان (با پرداخت درون برنامه ای) دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 93 مگابایت زبان:

Crap! I'm Broke: Out of Pocket

com- (7)-w600

اگر از طرفداران بازی های شبیه سازی هستید که به زندگی روزانه مربوط می شود، هرگز عنوان Crap! I'm Broke: Out of Pocket را از دست ندهید. این بازی بر مبنای زندگی روزانه و تأمین هزینه ی مورد نیاز زندگی می چرخد. با ورود به بازی احتمالاً اولین چیزی که جذب آن می شوید، طراحی عجیب و بهم ریخته ی این عنوان است.

Crap! I'm Broke: Out of Pocket باید با پیدا کردن شغل های مختلف مثل ظرف شویی، تهیه ی همبرگر و... برای خود کسب در آمد کنید. با پیش روی در بازی و کسب در آمد مطلوب نیز می توانید شغل های جدیدتری برای خود دست و پا کنید و حتی کمی به اوقات فراغت خود برسید.

Crap! I'm Broke: Out of Pocket

Crap! I'm Broke: Out of Pocket

سازنده: Arcane Circus قیمت: 1.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 25 / 54.6 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • Mohammad641
    Mohammad641 | ۲۳ مهر ۱۳۹۵

    من عاشق فیفا موبایل شدم...شاید بعضی ها بگن بیشتر شبیه تویترال فیفا ۱۵ هست ( بدون گزارش ، بدون یک بازی کامل ) ولی اگر دقت کنید میبینید فیفا ۱۵ بدون گزارش و بدون سایه گزاری دقیق که تو فیفا موبایل هست 1.5 گیگ هست و برای دریافت فایل گزارشگر باید 456 مگ دانلود کرد...و تقریبا میشه گفت 1.45 گیگ از حجم رو طراحی بازیکنان و استادیوم ها تشکیل داده ولی تو فیفا موبایل شما با سایه بندی بسیار طبیعی تر و دقیق تر و با همان گرافیک فیفا 15 ولی با کنترل بهتر یه فیفا کامل رو تجربه میکنی...اون هم فقط با حجم حدود 65 مگ...هر کسی بازی نکرده تجربش کنه چون قطعا عاشقش میشه

  • pouya bakhtiari
    pouya bakhtiari | ۲۳ مهر ۱۳۹۵

    دیجیاتو pes17 اومد واس گوشی نقدشو بزار

  • New Wolf
    New Wolf | ۲۳ مهر ۱۳۹۵

    برای موبایل فقط فیفا ۱۴ خوب بود ultimate team هام بد نیست

  • sadegh.t
    sadegh.t | ۲۳ مهر ۱۳۹۵

    چرا ea فیفا را اینجوری زده؟ گرافیکش خیلی مزخرفه هنوز شرکتای بازی سازی به موبایل ها و. تبلت ها اهمیت نمیدن نمیدونم چرا !!

مطالب پیشنهادی