ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

فورد کن بلاک 1400 اسب بخاری شد؛ تیونینگ مجدد خشمگین ترین موستانگ جهان

کن بلاک راننده حرفه ای آمریکایی است که او را بیش از همه با سری کلیپ های جیمکانا می شناسند و از او به عنوان یکی از بهترین های بخش حرکات نمایشی(دریفت) با مهارت بسیار ...

پویا بهرامی
نوشته شده توسط پویا بهرامی | ۲۳ مهر ۱۳۹۵ | ۱۳:۰۰

کن بلاک راننده حرفه ای آمریکایی است که او را بیش از همه با سری کلیپ های جیمکانا می شناسند و از او به عنوان یکی از بهترین های بخش حرکات نمایشی(دریفت) با مهارت بسیار بالایش یاد می شود.

این راننده شهیر در سال 2014 از خودروی جدید خود که یک فورد موستانگ مدل 1965 مجهز به موتور V-8  با حجم موتوری برابر با 6.7 لیتری  ساخت شرکت راش یاتس بود، رونمایی کرد.

hrd_2425-w600-h600

موتور عظیم این فورد ظاهرا کلاسیک قدرتی در حدود 845 اسب بخار تولید و این قدرت به هر چهارچرخ می فرستد، به همین سبب از این خودرو به عنوان اولین ماستننگ دو دیفرانسیل جهان یاد می شود.

کن بلاک با این خودرو یکی از قسمت های بیادماندنی از سری جیمکانا را رقم زد. حال پس از گذشت دو سال از این قضیه، کن بلاک برای این که نشان دهد هیچ گونه حد و مرزی در دنیای بی پایان خودروهای دریفت متصور نیست، موتور این خودرو را به 2 توربوشارژر مجهز کرده است که هر کدام از توربوها فشاری برابر با 21 پوند تولید می کنند.

hrd_2564.1-w600-h600

سوخت خودرو هم به متانول تغییر پیدا کرده است که با این حربه دیگر نیازی به استفاده از اینترکولر نیست. با این تفاسیر قدرت به مرز 1400 اسب بخار رسیده است و گازهای اگزوز به صورت مستقیم روی کاپوت از توربوشارژرها خارج می شود.

hrd_2403.1-w600-h600

کن بلاک پس از رانندگی کوتاهی که با هیولای جدید خود داشته، اغراق کرده که ترسناک ترین خودرویی است که تا به حال پشت آن نشسته.

hrd_2601-w600-h600

او در ادامه می افزوید که به قدری موتور سریع دور بر می دارد که توانایی تعویض دنده به موقع را ندارد و لاستیک ها به سرعت دیوانه واری از هم گسیخته و نابود می شوند. به زودی کلیپی از این خودرو که با نام Hoonicorn V2 شناخته می شود منتشر خواهد شد.

hrd_2487.1-w600-h600

برای علاقه مندانی که رانندگی کن بلاک با مدل اولیه این فورد موستانگ را ندیده اند، پیشنهاد می شود که قسمت 7 از سری جیمکانا را به تماشا بنشینند.

hrd_2539-w600-h600

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • Sobhan
    Sobhan | ۲۳ مهر ۱۳۹۵

    یا خود خدا، 1400 اسب دادن ماستنگ افسانه ای

  • YAS...
    YAS... | ۲۳ مهر ۱۳۹۵

    ایول موستانگ عشقه...

  • jamalifar
    jamalifar | ۲۳ مهر ۱۳۹۵

    ودیو نداره؟

  • MDH
    MDH | ۲۳ مهر ۱۳۹۵

    دست فرمونش حرف نداره کاراش حیرت انگیزه

مطالب پیشنهادی