ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

میت 9 در دو مدل عرضه می شود؛ آخرین مشخصات فبلت جدید هوآوی فاش شد

همان طور که می دانید، کمتر از 3 هفته دیگر در تاریخ 13 آبان، هوآوی از فبلت پرچمدارش یعنی میت 9 رونمایی خواهد کرد. تا به امروز اطلاعات زیادی در مورد این موبایل فاش شده، ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۲۵ مهر ۱۳۹۵ | ۱۷:۰۰

همان طور که می دانید، کمتر از 3 هفته دیگر در تاریخ 13 آبان، هوآوی از فبلت پرچمدارش یعنی میت 9 رونمایی خواهد کرد. تا به امروز اطلاعات زیادی در مورد این موبایل فاش شده، و همچون همیشه هرچه به زمان معرفی رسمی آن نزدیک می شویم، تصاویر و جزئیات بیشتری را در دنیای فناوری می بینیم.

در همین رابطه، چند روز قبل ایوان بلس خبر داد که Mate 9 در دو نمونه تولید و عرضه می شود، یکی با نمایشگر تخت و دیگری با صفحه نمایش خمیده، که در ادامه تصاویر منتسب به این دو مدل را می بینید:

Huawei-mate9-2

همچنین احتمالاً علاوه بر ظاهر مختلف دو دستگاه، پنل های به کار رفته در آنها نیز با یکدیگر متفاوت هستند. برخی منابع می گویند مدلی با نمایشگر 1080p مخصوص بازار بین المللی است، و در کشور چین شاهد میت 9 مجهز به صفحه نمایش QHD خواهیم بود.

امروز تصویر دیگری فاش شده که پنل پشتی مربوط به این دو مدل را نشان می دهد. بنابراین به نظر می رسد ادعای ایوان بلس واقعیت دارد و میت 9 در دو طرح مختلف وارد بازار خواهد شد:

Huawei-mate9-1

در ادامه این اخبار، وب سایت XiaomiToday فهرست نهایی مشخصات Mate 9 هوآوی را اعلام کرده که نمایشگر 5.9 اینچی با رزولوشن 1920×1080 در آن دیده می شود. همچنین اسمارت فون مورد بحث اولین دستگاهی خواهد بود که به چیپست کایرین 960 طراحی شده توسط خود کمپانی چینی مجهز می گردد.

مقدار رَم به کار گرفته شده در مدل های مختلف این دستگاه 4 و 6 گیگابایت است، و حافظه داخلی آن نیز حداکثر به 256 گیگابایت می رسد. در پشت دستگاه، هوآوی با همکاری لایکا از ماژول دوربین دوگانه 20 و 12 مگاپیکسلی استفاده کرده، که گشودگی دیافراگم f/2.0 در آنها نویدبخش تجربه عکاسی بسیار خوب در شرایط نوری ضعیف خواهد بود.

گفتنی است در میت 9 شاهد جدیدترین نسخه سیستم عامل اندروید یعنی نوقا به همراه رابط کاربری اختصاصی Emotion UI 5 هوآوی هستیم، و تنها چیزی که هنوز مشخص نشده، ظرفیت باتری به کار رفته در این فبلت است، هرچند می دانیم فناوری شارژ فوق سریعی در آن تعبیه شده.

در هر صورت طی روزهای آتی خبرها و جزئیات بیشتری از اسمارت فون آتی هوآوی منتشر خواهد شد، و صحت و سقم اطلاعات فوق به خوبی مشخص می گردد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (19 مورد)
  • behnam
    behnam | ۲۶ مهر ۱۳۹۵

    دوستان هر برندی ‌طرفدارهای خودشو داره بیایم فرهنگ سازی کنیم و به هم توهین نکنیم

  • meysam
    meysam | ۲۵ مهر ۱۳۹۵

    سامبمب بیا لُنگ بنداز عمو هوآوی ببینه

  • sepehri
    sepehri | ۲۵ مهر ۱۳۹۵

    در کل خوبه ولی نه در حده اپل و سامسونگ دریچه دیافراگمشم زیاده در مقابله ۱/۹ یا ۱/8 سامسونگ s7

  • علی موثق
    علی موثق | ۲۵ مهر ۱۳۹۵

    وای چه قشنگه خدا کنه قیمتش بالا نباشه. راستی این ایرانسل چرا بسته های اینترنتشو گرون کرده؟

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی