ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ال جی نسخه ای ویژه و ضدآب از V20 را برای ژاپنی ها توسعه داده است

ژاپنی ها به طور کلی از نظر دریافت محصولات اختصاصی وضعیت جالبی دارند و جدا از توسعه دهندگان و سازندگان وطنی، مورد توجه سایر شرکت ها نیز قرار گرفته اند. کمپانی کره ای ال جی، از ...

حسین آدینه
نوشته شده توسط حسین آدینه | ۲۷ مهر ۱۳۹۵ | ۱۹:۴۵

ژاپنی ها به طور کلی از نظر دریافت محصولات اختصاصی وضعیت جالبی دارند و جدا از توسعه دهندگان و سازندگان وطنی، مورد توجه سایر شرکت ها نیز قرار گرفته اند.

کمپانی کره ای ال جی، از تلفن هوشمند جدیدی با نام V34 isai Beat برای مصرف داخل کشور ژاپن پرده برداشته که در حقیقت نسخه کوچک تر V20 بوده و تنها تغییرات کوچکی در آن اعمال شده است.

این موبایل جدید تمامی مشخصات سخت افزاری و نرم افزاری V20 از جمله نمایشگر دوم همیشه روشن، دوربین سلفی با قابلیت ثبت دو میدان دید 120 درجه واید و 83 درجه معمولی، چیپست اسنپدراگون 820، 4 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی را به علاوه ی سیستم عامل اندروید نوقا در خود جای داده است.

اما اندازه صفحه نمایش تلفن هوشمند مورد بحث 5.2 اینچ بوده که نسبت به ابعاد 5.7 اینچی V20 کوچک تر شده ولی رزولوشن 2560 در 1440 پیکسل را حفظ کرده است. به تبع این اتفاق کاهش ظرفیت باتری منطقی به نظر می رسد، اما ال جی مقدار بسیار کمی از آن کاسته و شاهد حضور باتری 3000 میلی آمپری در بدنه این دیوایس هستیم.

دیگر نکته جالب توجه اینجاست که V34 به قابلیت ضدآب با استاندارد IP67 مجهز شده، در حالی که V20 به هیچ وجه توانایی مقاومت در برابر آب را نداشت.

موبایل LG V34 isai Beat اواسط نوامبر سال جاری (اواخر آبان ماه) در دو رنگ تیتانیوم و طلایی و فقط در کشور ژاپن عرضه خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی