ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

دستیار گوگل با یک بازی جذاب، اطلاعات عمومی شما را محک می زند [تماشا کنید]

حالا که چند روز بیشتر به عرضه موبایل های پیکسل و پیکسل XL گوگل باقی نمانده، خبر های خوشحال کننده ای برای پیش خرید کنندگان این دو گجت پرچمدار به گوش می رسد. اگر طرفدار مسابقات اطلاعات عمومی هستید، ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۸ مهر ۱۳۹۵ | ۱۵:۴۵

حالا که چند روز بیشتر به عرضه موبایل های پیکسل و پیکسل XL گوگل باقی نمانده، خبر های خوشحال کننده ای برای پیش خرید کنندگان این دو گجت پرچمدار به گوش می رسد.

اگر طرفدار مسابقات اطلاعات عمومی هستید، با Google Assistant موبایل های پیکسل می توانید در یکی از این مسابقات شرکت کنید. I'm Feeling Lucky بازی جدیدی در سبک Trivia یا همان اطلاعات عمومی است که می توانید در محیط دستیار گوگل انجامش دهید.

برای شروع بازی، کافیست فرمان صوتی (OK Google, I'm Feeling Lucky) را به دستیار گوگل بدهید. شروع این بازی که فقط از طریق صدا انجام می شود، با یک معرفی و صدای تشویق جمعیت همراه است.

حالا دستیار گوگل مثل مسابقات تلویزیونی، از شما سوالات اطلاعات عمومی می پرسد و می توانید به آن ها پاسخ بدهید. ضمنا برای هر چه جذاب تر شدن بازی، چند نفر می توانند به طور همزمان در آن رقابت کنند و جالب اینکه برای واقعی تر شدن شرایط مسابقه، حضار مجازی هم نسبت به پاسخ ها واکنش نشان می دهند. خود دستیار گوگل هم گاهی با شوخی و متلک اندازی فضای مسابقه را شیرین تر می کند.

در نهایت وقتی که سوالات به اتمام رسیدند، دستیار گوگل برنده مسابقه را اعلام خواهد کرد. این بازی جذاب فعلا در انحصار کاربرانی است که از دستیار گوگل در موبایل های پیکسل و پیکسل XL استفاده می کنند.

Google Assistant با ارائه چنین قابلیت هایی ثابت کرده که به نسبت Google Now عملکرد بسیار هوشمندانه تری دارد. اشاره به این نکته هم بد نیست که در آینده ای نزدیک، گوگل قصد دارد درست مثل سیری و کورتانا به Assistant شخصیت منحصر به فردی بدهد تا کاربران در ارتباط با آن بتوانند راحت تر و خودمانی تر باشند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • mohammad87
    mohammad87 | ۲۹ مهر ۱۳۹۵

    مگه پیکسل ها دو سه هفته پیش معرفی نشدن؟

  • doraghi
    doraghi | ۲۸ مهر ۱۳۹۵

    خیلی باحال بود . ??

مطالب پیشنهادی