ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مایکروسافت دوازدهم آبان رویدادی با محوریت Office برگزار می کند

همانطور که می دانید مایکروسافت در نظر دارد 5 آبان رویداد ویژه ای را با محوریت ویندوز 10 و محصولات خانواده سرفس برگزار نماید. حالا ردموندی ها خبر داده اند یک هفته بعد از آن تمرکز ...

حسین آدینه
نوشته شده توسط حسین آدینه | ۲۸ مهر ۱۳۹۵ | ۱۱:۳۰

همانطور که می دانید مایکروسافت در نظر دارد 5 آبان رویداد ویژه ای را با محوریت ویندوز 10 و محصولات خانواده سرفس برگزار نماید. حالا ردموندی ها خبر داده اند یک هفته بعد از آن تمرکز خود را روی نرم افزار کاربردی آفیس برده و قصد دارند رویدادی در این زمینه برگزار کنند.

این غول تکنولوژی دعوتنامه های خود را با ذکر حضور شخص «ساتیا نادلا» مدیرعامل مایکروسافت، و «کرک کنیگزبر» معاون ارشد بازاریابی آفیس، برای اصحاب رسانه ارسال کرده و از تاریخ 2 نوامبر (12 آبان) و شهر نیویورک به عنوان زمان و مکان برگزاری رویداد مورد بحث یاده شده است.

زبان این دعوتنامه بسیار رسمی و تجاری است و به نظر می رسد مایکروسافت تمرکز ویژه ای روی روش های جدید سازماندهی و همکاری بین اعضای مختلف یک شرکت خواهد داشت. نادلا قصد دارد «به رشد هر تیم برای کسب نتیجه بهتر کمک کرده» و «با همکاری یکپارچه به تولید دستاوردهای بزرگتر برسد».

office-ipad

همانطور که واضح به نظر می رسد، این رویداد با حضور شخص ساتیا نادلا رنگ و بوی جدی تر و رسمی تری به خود خواهد گرفت و برنامه های آینده این شرکت را در هر دو حوزه ی سخت افزار و نرم افزار هدف قرار داده است.

بهره وری کمپانی بزرگ مایکروسافت تحت مدیریت نادلای 49 ساله، رشد چشم گیری داشته و تحقیقات اخیر نشان می دهد میزان محبوبیت او نزد کارکنان خود بسیار بالاست. حال باید ببینیم چه بسترهایی در اختیار تیم توسعه دهنده آفیس قرار خواهد گرفت و در کنار تحولاتی که در انتظار ویندوز 10 است، آیا آفیس نیز به نوعی متحول خواهد شد یا خیر.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • heydar hejazi
    heydar hejazi | ۲۸ مهر ۱۳۹۵

    کثافت کلی برنامه باید برا گوشیات بنویسی چرا چسپیدی به افیس فق??گوشیت به درک این همه تبلت ویندوزی بیکار نشستن. من نمیفهمم قصد مایکروسافت چیه

مطالب پیشنهادی