ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گزارش عملکرد مالی یاهو از سه ماهه سوم ۲۰۱۶ منتشر شد

گزارشات مالی معمولاً به این شکل ارائه می شوند که مدیر عامل به همراه مدیر ارشد مالی یک شرکت در جمع سهامداران (به شکل حضوری یا آنلاین) عملکرد سه ماهه گذشته خود را توضیح می ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۲۸ مهر ۱۳۹۵ | ۱۸:۳۰

گزارشات مالی معمولاً به این شکل ارائه می شوند که مدیر عامل به همراه مدیر ارشد مالی یک شرکت در جمع سهامداران (به شکل حضوری یا آنلاین) عملکرد سه ماهه گذشته خود را توضیح می دهند و سپس به سوالات سهام داران پاسخ می دهند. یاهو گزارش مالی سه ماهه سوم ۲۰۱۶ را در حالی منتشر کرد که خبری از جلسه با سهام داران نبود.

در هر حال یاهو گزارش داد که در بازه سه ماهه ای که در انتهای سپتامبر به پایان رسید، موفق به کسب درآمدی ۱.۳ میلیارد دلاری شده است. رقم یاد شده ۶.۴ درصد از درآمد یاهو در بازه زمانی مشابه در سال پیش بیشتر است. در این میان دریافتی و سود خالص یاهو از درآمد کلی اش، ۱۶۳ میلیون دلار بوده که البته نسبت به سال گذشته رشدی چشمگیر داشته. سود خالص یاهو در سه ماهه سوم سال ۲۰۱۵ به ۷۶ میلیون دلار می رسید.

این شرکت همچنین گزارش داده است که زیان مربوط به بخش های عملیاتی نیز با کاهش رو به رو بوده و به ۵۲ میلیون دلار رسیده،‌ در حالی که در مقطع زمانی مشابه در سال پیش، بخش های عملیاتی یاهو زیانی ۸۲ میلیون دلاری را ثبت کرده بودند.

به نظر می رسد که خبر مرتبط با هک شدن بیش از ۵۰۰ میلیون کاربر یاهو، تاثیری بر درآمدی های این شرکت اینترنتی نداشته است. «ماریسا میر» مدیر عامل یاهو حتی خبر داده که از تاریخ ۲۲ سپتامبر و نشر خبر هک شدن کاربران سرویس های یاهو، ترافیک این وب سایت افزایشی قابل ملاحظه داشته است.

یاهو همچنین اشاره کرد که ورایزن هنوز علاقمند به خرید این شرکت با رقم ۴.۸ میلیارد دلار است. این در حالیست قبلاً گفته می شد ورایزن به علت مشکلات امنیتی یاهو به دنبال تخفیفی ۱ میلیارد دلاری از توافق اولیه اش است. ماریسا میر در بیانیه ای که همراه با گزارش عملکرد مالی منتشر شده، می نویسد: «ما در حال حاضر جدا از قدرت بخشیدن به کسب و کارمان، به شدت درگیر ادغام پروژه های خود با ورایزن هستیم.»

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی