ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی Win Screens؛ اپلیکیشنی برای ساخت لاک اسکرین های دلخواه در ویندوز 10

در سیستم های عامل، لاک اسکرین ها می توانند فراتر از یک سد امنیتی معمولی ظاهر شوند. اگر Next Lockscreen مایکروسافت را در نظر بگیرید، می دانید در مورد چه چیزی صحبت می کنیم. نمایش تقویم، یادداشت ها، یادآوری کارهای ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۸ مهر ۱۳۹۵ | ۱۹:۰۰

در سیستم های عامل، لاک اسکرین ها می توانند فراتر از یک سد امنیتی معمولی ظاهر شوند. اگر Next Lockscreen مایکروسافت را در نظر بگیرید، می دانید در مورد چه چیزی صحبت می کنیم. نمایش تقویم، یادداشت ها، یادآوری کارهای عقب مانده و اطلاع رسانی وضعیت آب و هوا فقط بخشی از کارهایی هستند که این اپلیکیشن های به ظاهر ساده از پس شان بر می آیند.

اما لذت واقعی استفاده از لاک اسکرین ها را وقتی درک می کنید که قادر به شخصی سازی شان باشید. اگر ویندوز 10 سیستم عامل مورد استفاده شماست، Win Screens این لذت را برایتان به ارمغان می آورد.

Win Screens 2-w600

ویجت ها مبنای کار Win Screens هستند؛ آیتم هایی که می توانند قفل صفحه ویندوز 10 را از سادگی درآورده و به بخشی مهم و کاربردی در سیستم عامل تبدیل کنند. دوست دارید روی لاک اسکرین وضعیت جوی را ببینید؟ نیاز دارید که یادداشت ها همیشه جلوی چشمتان باشند؟

Win Screens برای رفع این احتیاجات، ویجت هایی قابل شخصی سازی را روی لاک اسکرین شما می نشاند. تم رنگی هر کدام را که بخواهید می توانید در تنظیمات اپلیکیشن تغییر دهید، و حتی موقعیت قرارگیری شان در لاک اسکرین را خودتان تعیین کنید. یادداشت ها، وضعیت جوی، تقویم، اطلاعات شخصی و حتی حالت روحی (مود) ویجت هایی هستند که در نسخه فعالی Win Screens به شما ارائه شده اند.

اما یکی دیگر از قابلیت های خوب Win Screens همگام سازی با والپیپرهای بینگ است؛ موتور جستجوی مایکروسافت که بیش از وظیفه اصلی خود به خاطر تصاویر پس زمینه خارق العاده اش محبوبیت یافته. با فعالسازی این قابلیت، لاک اسکرین شما در هر بار مراجعه به یکی از والپیپرهای حیرت انگیز بینگ مزین می شود.

نکته خوب اینکه لازم نیست این تصاویر دقیقا همان چیزی باشند که بینگ به شما ارائه می کند. Win Screens می تواند با اعمال فیلتر، تصاویری متفاوت از عکس اصلی در اختیارتان قرار دهد. مثلا می توانید والپیپر بینگ را به شکل مات، با شفافیت بالا یا حتی سیاه و سفید در پس زمینه داشته باشید.

تمامی این خصوصیات در Win Screens دست به دست هم داده اند تا بتوانید از شخصی سازی لاک اسکرین نهایت لذت را ببرید. Win Screens خوشبختانه رایگان است. بنابراین اگر از تماشای صفحه خشک و خالی لاک اسکرین تان خسته شده اید، شاید بد نباشد که با دانلود Win Screens کمی رنگ و لعاب به آن بدهید.

Win Screens

Win Screens

سازنده: stupios قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: ویندوز 10 حجم: 10 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • MojtabaHere
    MojtabaHere | ۲۸ مهر ۱۳۹۵

    :microsoft: برنامه خیلی جالبی هستش
    ممنون بابت معرفی

مطالب پیشنهادی