ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

بهینه سازی موبایل دوست دار طبیعت؛ نسخه جدید Fairphone 2 عرضه می شود

فیرفون (Fairphone) برند سازنده تلفن هوشمند، یک شرکت هلندی است که محصولاتی سازگار با محیط زیست، ماژولار و با عمر تقریباً ابدی می سازد. یکی از مسائلی که همواره مصرف کننده را با خود درگیر ...

حسین آدینه
نوشته شده توسط حسین آدینه | ۲۸ مهر ۱۳۹۵ | ۱۴:۴۵

فیرفون (Fairphone) برند سازنده تلفن هوشمند، یک شرکت هلندی است که محصولاتی سازگار با محیط زیست، ماژولار و با عمر تقریباً ابدی می سازد.

یکی از مسائلی که همواره مصرف کننده را با خود درگیر می کند، خرابی دکمه ها یا شکستن نمایشگر است که تنها راهکار برای حل آن را می توان تعویض قطعه در نظر گرفت.

موبایل فیرفون 2 که خرداد سال گذشته معرفی شد، از طراحی ماژولاری برخوردار بوده که به موجب آن کاربر می تواند قطعات و اجزای مختلف دستگاه را به راحتی تعویض نماید (نه به روز رسانی).

به گفته iFixit، نمایشگر شکسته ی فیرفون 2 را می توان در کمتر از 60 ثانیه تعویض و راه اندازی کرد. این موبایل تنها محصولی است که توانسته امتیاز کامل 10 تعمیرپذیری را در آزمایشات این شرکت کسب نماید.

home_carousel.0.0-w600

کمپانی هلندی با گذشت حدود یک سال و نیم تصمیم گرفته فیرفون 2 را مجدداً عرضه کرده و جدای از اضافه کردن چند قاب ماژولار پشتی، امکان ارتقای سخت افزاری را نیز تا حدی فراهم کند.

قاب پشتی نسخه اصلی در دو رنگ شیشه ای و مشکی در دسترس بود، اما حالا به رنگ های قرمز، نیلی، فیروزه ای و سفید و طراحی ظریف تری قابل خریداری است؛ همچنین به زودی امکان ارتقای دوربین اصلی این تلفن هوشمند در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت و به مرور زمان قابلیت به روز رسانی سایر اجزا نیز اضافه می شود.

گفتنی است این تلفن هوشمند به چیپ مجتمع اسنپدراگون 801 شامل پردازنده هشت هسته ای با فرکانس 2.26 گیگاهرتز و پردازشگر گرافیکی آدرنو 330 مجهز بوده و دارای 2 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی است. فیرفون 2 جدید با قیمت 555 دلار قابل پیش خرید بوده و از تاریخ 16 دسامبر (26 آذر) به دست مشتریان می رسد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • siavash.
    siavash. | ۲۸ مهر ۱۳۹۵

    4 نه 8

    • داود جوادی
      داود جوادی | ۲۸ مهر ۱۳۹۵

      درسته دوست عزیز،چهار هسته ای اسنپ801، نه هشت هسته ای.

مطالب پیشنهادی