ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مرورگر آزمایشی کروم برای اندروید منتشر شد

گوگل مدتی پیش برای دریافت بازخورد سریع توسعه دهندگان از قابلیت های جدید کروم، Chrome Canary را برای دسکتاپ منتشر کرد. هر قابلیت جدیدی که برای نسخه نهایی کروم در نظر گرفته شود، ابتدا توسط توسعه دهندگان ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۹ مهر ۱۳۹۵ | ۰۸:۳۰

گوگل مدتی پیش برای دریافت بازخورد سریع توسعه دهندگان از قابلیت های جدید کروم، Chrome Canary را برای دسکتاپ منتشر کرد. هر قابلیت جدیدی که برای نسخه نهایی کروم در نظر گرفته شود، ابتدا توسط توسعه دهندگان و کاربران حرفه ای در Canary آزمایش شده و ایراداتش به گوش تیم توسعه دهنده گوگل کروم می رسد.

بدین ترتیب، گوگل با انجام تست های مکرر در پلتفرم آزمایشی Canary می تواند در نهایت قابلیت های جدید را بدون عیب و ایراد وارد نسخه پایدار و اصلی کروم کند. Canary که مدت ها در انحصار دسکتاپ بود، بالاخره امروز برای کاربران اندروید هم منتشر شده تا از طریق موبایل هم بتوانید قابلیت های جدید کروم را پیش از انتشار رسمی آزمایش کنید.

گوگل تقریبا هر هفته قابلیت آزمایشی جدیدی به Canary اضافه می کند، مواردی که پس از برنامه نویسی توسط انسان آزمایش نشده اند. به همین خاطر اگر شاهد عملکرد ناقص یا حتی عدم کارکرد آن ها بودید، تعجب نکنید.

اگر می خواهید زودتر از دیگران با جدیدترین تکنولوژی های به کار رفته در کروم آشنا شوید، می توانید همین حالا Chrome Canary را از پلی استور دانلود کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • IamSeraj
    IamSeraj | ۲۹ مهر ۱۳۹۵

    مثل واتساپ و اینستاگرام
    که اگ تو گوگل پلی پایین برین تو صفحه این برنامه میتونی نسخه بتاشونو تست کنی امتحان کنی تا نسخه اصلی بیاد
    یچیز تو همین مایه هاست دیگ

مطالب پیشنهادی