ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

بازگشت به غرب وحشی؛ اولین تریلر بازی Red Dead Redemption 2 را تماشا کنید

دو روز پیش بود که کمپانی راک استار بالاخره به صورت رسمی از بازی مورد انتظار Red Dead Redemption 2 رونمایی کرد و وعده انتشار تریلر آن در روز پنجشنبه را داد. حالا این کمپانی ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۲۹ مهر ۱۳۹۵ | ۱۸:۴۷

دو روز پیش بود که کمپانی راک استار بالاخره به صورت رسمی از بازی مورد انتظار Red Dead Redemption 2 رونمایی کرد و وعده انتشار تریلر آن در روز پنجشنبه را داد. حالا این کمپانی به وعده خود عمل کرده و نخستین تریلر Red Dead Redemption 2 را منتشر نموده که ما را با اتمسفر حاکم بر بازی آشنا می سازد.

نخستین مسئله ای که در تریلر RDR2 خود نمایی می کند، گرافیک حیرت انگیز بازی است که مشخصاً از فضای داخلی بازی تهیه شده و همچون عناوین پیشین راک استار، خبری از یک تریلر از پیش رندر شده نیست.

متاسفانه برخلاف آنچه انتظار می رفت، تریلر عنوان مورد انتظار راک استار، اطلاعات چندانی به همراه ندارد و هنوز نمی دانیم داستان بازی از چه قرار است و آیا بالاخره رویای تجربه Red Dead Redemption با چند کاراکتر مختلف (درست مثل GTA V) به حقیقت خواهد پیوست یا خیر. اما در هر صورت، پس از سال ها انتظار و انتشار اخبار و شایعات مختلف، تماشای تریلر بازی لذت خاصی دارد که تنها گیمرها قادر به درک آن هستند.

بعد از معرفی کنسول سوییچ از سوی نینتندو، تصور می شد که راک استار علاوه بر پلتفرم های پلی استیشن 4 و اکس باکس وان، خبر عرضه بازی خود روی پلتفرم هیبریدی نینتندو را نیز تایید کند، اما این اتفاق نیفتاد و هنوز نمی دانیم آیا باید منتظر آن روی کنسول سوییچ بود یا خیر.

در نهایت باید افزود که Red Dead Redemption 2 هنوز تاریخ عرضه دقیقی ندارد اما به گفته راک استار، بازی در فصل پاییز سال آتی میلادی به بازار خواهد آمد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • R3D
    R3D | ۲۹ مهر ۱۳۹۵

    After 6 years.

مطالب پیشنهادی