ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اپلیکیشن OneNote اندروید با پشتیبانی از حالت چند پنجره ای به روز رسانی شد

اپلیکیشن وان نوت مایکروسافت برای اندروید به تازگی آپدیت جدیدی دریافت کرده که قابلیت های مفید و کارآمدی را به آن اضافه می کند. مهم ترین قابلیت جدید، پشتیبانی از نمایش چند پنجره ای است. ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۹ مهر ۱۳۹۵ | ۱۰:۴۵

اپلیکیشن وان نوت مایکروسافت برای اندروید به تازگی آپدیت جدیدی دریافت کرده که قابلیت های مفید و کارآمدی را به آن اضافه می کند. مهم ترین قابلیت جدید، پشتیبانی از نمایش چند پنجره ای است.

اگر از وان نوت در تبلت یا موبایل های دارای نمایشگر بزرگ استفاده می کنید، حالا می توانید همزمان با کار در آن به امور دیگر خود در سایر اپلیکیشن ها هم برسید. به عنوان مثال قادرید در وان نوت به یادداشت برداری پرداخته و همزمان در پاورپوینت ارائه تان را آماده کنید. به لطف این قابلیت از جابجایی میان دو اپ بی نیاز خواهید شد، چرا که به هر دو از یک صفحه دسترسی دارید.

اما به جز حالت چند پنجره ای، امکان ضبط صدا و همچنین وارد کردن مستقیم فایل های آفیس یا PDF به محیط اپ از دیگر قابلیت های جدید نسخه اندروید وان نوت هستند. مضاف بر این وان نوت جدید، امکان بازگشایی فایل هایی که در دستگاه های دیگر قفل گذاری شده اند را هم برای کاربر مهیا کرده است.

نسخه جدید وان نوت برای اندروید را می توانید همین حالا از پلی استور دریافت کنید. همچنین بد نیست بدانید که مایکروسافت به زودی امکان ویرایش و شخصی سازی تب های مربوط به بخش بندی فایل ها را نیز به اپ اندرویدی خود اضافه خواهد کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • رهگذر
    رهگذر | ۲۹ مهر ۱۳۹۵

    نسخه جدید، راست چین حروف فارسی رو ساپورت میکنه؟

مطالب پیشنهادی