ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اسکن ایمیل ها توسط یاهو
تکنولوژی

درخواست یاهو از دولت آمریکا برای شفاف سازی گزارش نظارت بر ایمیل ها

شرکت یاهو در راستای حل هر چه زودتر بحران نظارت بر ایمیل های کاربرانش به تازگی نامه ای را برای ریاست آژانس امنیت ملی آمریکا (NSA) ارسال کرده و درخواست نموده این سازمان موضع خود را ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۲۹ مهر ۱۳۹۵ | ۱۷:۰۰

شرکت یاهو در راستای حل هر چه زودتر بحران نظارت بر ایمیل های کاربرانش به تازگی نامه ای را برای ریاست آژانس امنیت ملی آمریکا (NSA) ارسال کرده و درخواست نموده این سازمان موضع خود را نسبت به گزارشی که اخیراً در این باره منتشر شده مشخص کند.

ماجرا از زمانی آغاز شد که خبرگزاری رویترز اوایل ماه جاری میلادی گزارش داد که دولت آمریکا از یاهو خواسته تا ابزاری برای نظارت بر محتوای ایمیل کاربرانش طراحی و در اختیار مقامات امنیتی قرار دهد.

یاهو در نامه خود از رئیس NSA خواسته تا به صورت علنی موضع خود را در خصوص دستور مذکور مشخص کرده، آن را از حالت محرمانه خارج ساخته و جزئیات بیشتری را منتشر کند.

مدیران این شرکت معتقدند که گزارش منتشر شده توسط رویترز یک طرفه و غیر واقعی تنظیم شده و نیاز است تا مقامات امنیتی در خصوص آن شفاف سازی نمایند و اجازه دهند جزئیات بیشتری در اختیار رسانه ها قرار گیرد.

این تنها بحرانی نیست که غول سابق اینترنتی با آن دست و پنجه نرم می کند. مدتی قبل نیز ‌آشکار شد که بزرگترین دزدی اطلاعات در سطح اینترنت در سال ۲۰۱۴ و با دزدی اطلاعات شخصی میلیون ها کاربر این شرکت به وقوع پیوسته است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی