ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

موبایل اقتصادی گلکسی (2017) J3 سامسونگ در پایگاه داده Geekbench رؤیت شد

اگر اخبار دنیای فناوری را دنبال کرده باشید، قطعاً نام (Galaxy J3 (2017 به گوشتان خورده. حال برای اولین بار شاهد حضور این موبایل سامسونگ در پایگاه داده های بنچمارک هستیم. به همین دلیل اطلاعاتی در ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۲۹ مهر ۱۳۹۵ | ۱۹:۱۵

اگر اخبار دنیای فناوری را دنبال کرده باشید، قطعاً نام (Galaxy J3 (2017 به گوشتان خورده. حال برای اولین بار شاهد حضور این موبایل سامسونگ در پایگاه داده های بنچمارک هستیم. به همین دلیل اطلاعاتی در مورد اجزای سخت افزاری به کار رفته در آن به دست آمده، که در ادامه آنها را بررسی خواهیم کرد.

همان طور که انتظار می رفت، گلکسی (2017) J3 اسمارت فونی اقتصادی و پایین رده است که از نمایشگر 5 اینچی با رزولوشن اچ دی (720p) یا تمام اچ دی (1080p) برخوردار شده. در واقع به احتمال زیاد شاهد رونمایی از دو مدل مختلف از این تلفن همراه با نمایشگرهای متفاوت خواهیم بود.

در این محصول شاهد به کار گیری چیپست اسنپدراگون 430 مجهز به چهار هسته پردازشی 1.4 گیگاهرتزی هستیم، و 2 گیگابایت رَم نیز کنار آن جای گرفته، که برای یک موبایل پایین رده و ارزان قیمت کاملاً مناسب به نظر می رسد.

Samsung-Galaxy-J3-2017-benchmark

نکته امیدوارکننده در مورد (2017) J3 این است که سیستم عامل پیش فرض نصب شده روی آن، اندروید 6.0.1 مارشملو خواهد بود. همچنین دیگر گزارشات حکایت از به کار گیری دوربین اصلی 8 مگاپیکسلی در پشت دستگاه و باتری 2600 میلی آمپر ساعتی در اسمارت فون مورد بحث دارند.

اگرچه هنوز اطلاعاتی در مورد قیمت و تاریخ عرضه این موبایل از سوی سامسونگ منتشر نشده، اما انتظار می رود طی هفته های آتی شاهد رونمایی از (2017) J3 باشیم که به احتمال زیاد قیمتی نزدیک به 200 دلار خواهد داشت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • armansalehi93
    armansalehi93 | ۳ تیر ۱۳۹۶

    سلام داداش خیلی ببخشید این گوشی J3 2017 نیست و بلکه J3 PRO هستش قیمتشم به 500 تومان نمیرسه اگرم برسه 530 و اینا قیمتشه اول خوب تحقیق کن بعدشم بیا ایجا قیمت بزار برا مردم? ?

  • شادمهر
    شادمهر | ۲۹ مهر ۱۳۹۵

    دویس دلار؟؟؟
    ینی 900 تومن تو ایران؟؟؟
    خب میریم هواوی با دوربین دو گانه با بدنه فلزی و اسنپ دراگون سری 600 میخریم
    چه کاریه این لگن رو با این قیمت بخریم؟؟؟
    :-(

  • mmdrza
    mmdrza | ۲۹ مهر ۱۳۹۵

    سامسونگ هم خودشو مسخره کرده با استپدراگون ۴۳۰ دیگه اسنپدراگون ۴۳۰ داره میشه موتور پراید

مطالب پیشنهادی