ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

فروش هدست Daydream View و دانگل Chromecast Ultra آغاز شد

فروش موبایل های پیکسل و پیکسل اکس ال گوگل از امروز به صورت رسمی آغاز شده است؛ موبایل هایی که اوایل ماه جاری میلادی، طی کنفرانسی معرفی شدند و توجه دوست داران سیستم عامل اندروید ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۳۰ مهر ۱۳۹۵ | ۱۶:۴۵

فروش موبایل های پیکسل و پیکسل اکس ال گوگل از امروز به صورت رسمی آغاز شده است؛ موبایل هایی که اوایل ماه جاری میلادی، طی کنفرانسی معرفی شدند و توجه دوست داران سیستم عامل اندروید را به خود جلب کردند.

با این حال، اسمارت فون های پیکسل تنها محصولاتی نبودند که در کنفرانس گوگل به نمایش درآمدند و اهالی مانتین ویو بخشی از وقت خود را به نمایش هدست واقعیت مجازی Daydream View و Chromecast Ultra اختصاص دادند که فروش آنها نیز از امروز در گوگل استور آغاز شده است.

Chromcast Ultra شاید در ظاهر چندان جذاب به نظر نرسد، اما از سخت افزار بسیار تحسین برانگیزی بهره می برد. این دانگل HDMI به شما اجازه می دهد تا ویدیوها و محتویات 4K UHD با قابلیت HDR را از روی موبایل، روی تلویزیون به نمایش در آورید.

Chromecast

از طرف دیگر، هدست Daydream هم قادر به نمایش محتویات مختلف در محیط واقعیت مجازی است؛ هرچند که تنها دستگاه های سازگار با آن، فعلاً به پیکسل و پیکسل اکس ال گوگل محدود می شوند. انتظار می رود که با ورود به سال 2017، موبایل های بیشتری با پلتفرم Daydream سازگاری یابند اما تا آن زمان در صورت تهیه موبایل های پرچمدار گوگل، بالاخره می توانید تجربه کار با Daydream View را به دست آورید.

در هر حال، Chromecast Ultra و هدست Daydream View در حال حاضر برای فروش در گوگل استور قرار گرفته اند و به ترتیب با قیمت 69 و 79 دلار به دست مشتریان می رسند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی