ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی اپلیکیشن SomNote؛ محیطی زیبا برای ثبت خاطرات و یادداشت ها

می دانیم، احتمالا با دیدن تیتر مطلب گفته اید که با وجود اپلیکیشنی چون گوگل کیپ، چرا باید به سراغ ابزار یادداشت برداری دیگری رفت؟ پاسخ ساده است: هر اپلیکیشن یادداشت برداری در موقعیت به خصوصی کاربرد دارد. ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱ آبان ۱۳۹۵ | ۱۶:۰۰

می دانیم، احتمالا با دیدن تیتر مطلب گفته اید که با وجود اپلیکیشنی چون گوگل کیپ، چرا باید به سراغ ابزار یادداشت برداری دیگری رفت؟ پاسخ ساده است: هر اپلیکیشن یادداشت برداری در موقعیت به خصوصی کاربرد دارد.

گوگل کیپ هر چقدر هم عالی باشد برای ذخیره یادداشت های بلند مثل خاطرات ابزار مناسبی نیست. اگر محلی برای ذخیره خاطرات روزانه یا بهتر بگوییم دفترچه خاطراتی دیجیتالی می خواهید، بهتر است به سراغ گزینه های تخصصی این کار بروید.

برای این موضوع ما SomNote را به شما پیشنهاد می کنیم؛ اپلیکیشنی برای ذخیره یادداشت های بلند که می توانید با خیال راحت آن را به دفترچه خاطرات دیجیتالی تان تبدیل کنید.

قابلیت های SomNote  آن را به اپلیکیشنی ایده آل برای یادداشت برداری تبدیل کرده اند. مهم ترین قابلیت، همگام سازی یادداشت هاست. هر چیزی که در SomNote ذخیره کنید به فضای ابری SomCloud می رود، بنابراین همه جا و تقریبا از هر وسیله متصل به اینترنتی می توانید به آن ها دسترسی داشته باشید.

SomNote 2-w600

این یادداشت ها را می توان با یک رمز عبور چهار رقمی محافظت کرد، بنابراین بابت امنیت شان هم نگرانی ندارید.

با ورود به اپلیکیشن می توانید پیش از افزودن یادداشت ها برای هر کدام یک پوشه رنگی در نظر بگیرید؛ برای خاطرات، برای امور کاری و هر چیز دیگری که لازم دارید. این پوشه ها را بعدا می توان بر اساس اهمیت یا حروف الفبا اولویت بندی کرد، و موتور جستجوی SomeNote هم ابزار مفیدی است که زحمت جستجوی دستی یادداشت ها را از دوشتان بر می دارد.

یکی از قابلیت های خوب این اپ، امکان پیوست کردن عکس به نوشته هاست. مثلا وقتی خاطره سفر اخیرتان را می نویسید، می توانید عکس های سفر را هم ضمیمه اش کنید. حتی قادرید روی این عکس ها نقاشی هم بکشید، یا اصلا یک پوشه جدا برای ذخیره نقاشی هایتان بسازید.

در تیتر مطلب روی زیبایی محیط اپلیکیشن تأکید کردیم. خوشبختانه SomNote از معدود ابزار یادداشت برداری است که می گذارد محیطش را مطابق سلیقه تان شخصی سازی کنید. تعویض فونت نوشته ها و انتخاب تم گزینه های شخصی سازی SomNote هستند. البته برای آزاد کردن این تم های زیبا لازم است اندکی دست به جیب شوید.

SomeNote در نسخه رایگان یک گیگابایت فضای ابری برای ذخیره یادداشت در اختیارتان قرار می دهد، اما اگر فضای بیشتری احتیاج داشته و خواستار حذف تبلیغات محیط اپ هستید، لازم است که آن را با پرداخت هزینه به نسخه پریمیوم ارتقا دهید.

در انتها بد نیست به این نکته اشاره کنیم که SomNote به خوبی از زبان فارسی و چینش راست به چپ حروف هم پشتیبانی می کند. این ابزار خوب یادداشت برداری را می توانید در iOS و اندروید تجربه کنید.

SomNote

SomNote

سازنده: .Wizard Works Inc قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 50 / 13.9 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • | ۲ آبان ۱۳۹۵

    به تظرم بهارین برنامه یادداشت برداری و دسته بندی در بلند مدت است. خیلی هم سعی کردم برنامه های دیگه رو جایگزینش کنم ولی هیچکدوم به این نرسیدن از گوگل کیپ تا اورنوت... به مدت چند روز باهاش کار کنید و امکانات و دسته بندی هاش و دسترسی آنلاین رو تست کنید متوجه میشید. تازه از طریق سایتش میت نید برگردید به تغییرات قبلی یه متنتون، یعنی یه چیز مثل undo ولی در فاصله زمانی بلند مدت نه در اون لحظه

  • farsam
    farsam | ۱ آبان ۱۳۹۵

    g noteبهتره

    • امیرحسین زنگنه
      امیرحسین زنگنه | ۱ آبان ۱۳۹۵

      خداییش جی نوت یدونه باشه

  • Aureliano
    Aureliano | ۱ آبان ۱۳۹۵

    گوگل کیپ ی چیز دیگس

مطالب پیشنهادی