ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سامسونگ رسماً موبایل گلکسی C9 Pro را با 6 گیگابایت رَم معرفی کرد

پس از چند هفته شایعات و اخبار مختلف، بالاخره امروز سامسونگ از گلکسی C9 Pro در چین رونمایی کرد، که احتمالاً تنها بازار هدف برای این محصول باشد. اگرچه این موبایل قطعاً یارای رقابت با ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۱ آبان ۱۳۹۵ | ۰۹:۳۰

پس از چند هفته شایعات و اخبار مختلف، بالاخره امروز سامسونگ از گلکسی C9 Pro در چین رونمایی کرد، که احتمالاً تنها بازار هدف برای این محصول باشد. اگرچه این موبایل قطعاً یارای رقابت با پرچمداران بازار همچون آیفون 7 را نداشته و جایگزینی برای نوت 7 محسوب نمی گردد، اما اولین اسمارت فون این کمپانی کره ای به شمار می رود که با 6 گیگابایت رَم عرضه شده.

در گلکسی C9 Pro شاهد بکارگیری نمایشگری 6 اینچی با رزولوشن تمام اچ دی هستیم. قلب تپنده این محصول را چیپست اسنپدراگون 653 تشکیل می دهد که هشت هسته پردازشی شامل چهار هسته قدرتمند Cortex-A72 و چهار هسته کم مصرف Cortex-A53 را در بر گرفته.

در این SoC شاهد بکارگیری پردازشگر گرافیکی ادرنو 510 نیز هستیم، که انتظار عملکرد بسیار قابل قبولی از آن در یک موبایل میان رده می رود.

Samsung-Galaxy-C9-Pro-2

در مورد طراحی این موبایل با بدنه فلزی، شاهد ترکیبی از زبان مخصوص سامسونگ در دیوایس های متنوع گلکسی هستیم، هرچند ردپایی از سری میت هوآوی و تلفن همراه اخیر اوپو یعنی R9 Plus نیز در آن دیده می شود.

در گلکسی C9 Pro از 6 گیگابایت رَم استفاده شده، که 64 گیگابایت فضای ذخیره سازی داخلی نیز آن را همراهی می کند. البته اگر به فضای بیشتری نیاز داشتید می توانید کارت های حافظه microSD را نیز به کار بگیرید.

Samsung-Galaxy-C9-Pro-3

در حوزه تصویربرداری، سامسونگ سنگ تمام گذاشته و از دوربین های 16 مگاپیکسلی در بدنه جلویی و پشتی C9 Pro استفاده کرده، که هردوی آنها از گشودگی دیافراگم f/1.9 بهره مند هستند.

باتری به کار رفته در این موبایل ظرفیتی برابر با 4000 میلی آمپر ساعت دارد، که از این نظر نسبت به بسیاری از اسمارت فون های موجود در بازار برتر است، اما به نظر می رسد مصرف بالای نمایشگر 6 اینچی در نهایت به طول عمر متوسط دستگاه منجر شود.

Samsung-Galaxy-C9-Pro-1

در مورد دیگر مشخصات سخت افزاری می توان به حسگر اثر انگشت تعبیه شده در دکمه Home، بلندگوهای استریو در بالا و پایین، درگاه USB-C و یک جفت درگاه سیم کارت با پشتیبانی از شبکه ارتباطی 4G LTE اشاره کرد، ضمن اینکه خروجی صوتی Hi-Fi با کدک های کمپانی Cirrus نیز در آن لحاظ گشته.

علاوه بر این، گلکسی C9 Pro سیستم پرداخت موبایلی Samsung Pay را با پشتیبانی از پایانه های NFC یا MSFT ارائه می دهد. سیستم عامل پیش فرض این دستگاه اندروید 6.0.1 است که همچون همیشه رابط کاربری اختصاصی تاچ ویز نیز روی آن قرار دارد.

Samsung-Galaxy-C9-Pro-4

لازم به ذکر است گلکسی C9 Pro در رنگ های طلایی و رز گلد وارد بازار خواهد شد، که البته رنگ پنل جلویی در هر دو مدل سفید است، و قیمت آن نیز حدود 470 دلار تعیین شده.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (34 مورد)
  • nader_bogh
    nader_bogh | ۲۰ آذر ۱۳۹۵

    آقا کاری ندارم به قیمتش ولی اینا میدونم دزدتراز ایرانی هیجا نمیشه پیداکرد حتما دلیل داره که قیمتش بالاس

  • محمد پردازی
    محمد پردازی | ۳ آبان ۱۳۹۵

    آشغالی بیش نیست.

  • داود جوادی
    داود جوادی | ۱ آبان ۱۳۹۵

    بخدا آدم بعضی از نظرات دوستانو که میخونه،از خنده میترکه،طرف بجای اینکه درمورد این خبر بیاد کامنت بنویسه از دو شرکت htc و هواوی نظرش رو نوشته و جالب اینکه تشخیص داده گوشیهای htc کپی هستند از گوشیهای هواوی،متاسفانه تحقیق و تعصب آبکی در بعضیها موج میزنه،همین هواوی اومد وان مکسhtc رو الگو قرار داد و میت7 رو ساخت،الانم اونهایی که میگن c9 سامسونگ کپی از هواوی هستش،استدلالهای خودشون رو دارن اما میتونم به جرات بگم خیلی خیلی خوشحال شدن که این مدل از گوشی سامسونگ شبیه هواوی شده و یه حس غروری بهشون دست میده!!

  • مهمان ناخوانده11
    مهمان ناخوانده11 | ۱ آبان ۱۳۹۵

    خوب این وسط چی به تو میرسه؟؟؟فوقش رفتی یه هواوی گرفتی دیگه!!!!!

  • meysam
    meysam | ۱ آبان ۱۳۹۵

    دوستان عزیز به یه چیزی توجه کردین وقتی بحث کپی میشه هوآوی و شیائومی دوتا کمپانی بزرگ و برجسته محسوب میشن که کپی زدن براشون بدنامی میاره اما وقتی بحث قدرت و شهرت میاد وسط دیگه این دوتا شرکتهایی بزرگ و نامی نیستن بلکه دوتا شرکت تازه به دوران رسیده الکی چینی هستن....???
    تبعیض تا کجا ?
    نامردی تا کجا?
    انقدر از این دوتا شرکت چینی میترسین که جرعت اقرار به توانمندیشون ندارین ....?????
    هه...?

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی