ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تلفن هوشمند بولت با نام HTC 10 Evo و به صورت محدود عرضه می شود

از سال 2010 تا 2012، کمپانی تایوانی HTC همکاری بسیار موفقی با اپراتور بین المللی Sprint در زمینه تولید تلفن های هوشمند تحت نام Evo داشت.  حالا بعد از گذشت چند سال به نظر می ...

حسین آدینه
نوشته شده توسط حسین آدینه | ۱ آبان ۱۳۹۵ | ۱۵:۳۰

از سال 2010 تا 2012، کمپانی تایوانی HTC همکاری بسیار موفقی با اپراتور بین المللی Sprint در زمینه تولید تلفن های هوشمند تحت نام Evo داشت.  حالا بعد از گذشت چند سال به نظر می رسد پسوند Evo به موبایلی از اچ تی سی باز خواهد گشت.

اواخر شهریور سال جاری رندرهایی منتسب به تلفن هوشمند HTC Bolt در سطح اینترنت منتشر شد که از شباهت بسیار با اچ تی سی 10 حکایت داشت. تصاویر اولیه لوگوی آشنای اسپرینت را در دل خود جای داده و به حذف جک 3.5 میلیمتری هدفون اشاره می کند.

در حالی که تایوانی ها هنوز وجود خارجی بولت را تایید نکرده اند، عکس های متعددی از زوایای مختلف این موبایل فلزی فاش شده که به طور کل یادآور طراحی اچ تی سی 10 است.

HTC-Bolt-Live-2

منتها با این تفاوت که بولت از نمایشگر بزرگتری برخوردار بوده (احتمالاً 5.5 اینچ) و شایعات به استفاده از رزولوشن Quad HD اشاره دارند، هرچند که ابعاد 1080p نیز دور از ذهن نیست.

بهره مندی از اندروید نوقا، 3 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی محتمل به نظر رسیده و همانطور که هفته گذشته فاش شد، گفته می شود بولت به چیپ مجتمع اسنپدراگون 810 مجهز خواهد بود.

گفتنی است طبق روال فعالیت های اسپرینت، اچ تی سی بولت احتمالاً برای بازار انبوه ساخته نشده و به صورت محدود تولید خواهد شد. با این وجود به نظر می رسد در آینده نزدیک شاهد عرضه این تلفن هوشمند باشیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • nima Turboo
    nima Turboo | ۲ آبان ۱۳۹۵

    htc تا رابط کاربریشو درست نکنه مشکلش حل نمیشه
    وقتی من به همه میگفتم ام 8 بگیر میگفتن نه رابط کاربریش مزخرفه?

  • android-ios
    android-ios | ۱ آبان ۱۳۹۵

    یه زمانی اچ تی سی ام7 زد فروشش عالی شد...تا سه چهار سال بعدش هم همه گوشیاش رو تکرار کرد و مث ام 7 زد و به همین خاطر عقب موند از بقیه و گوشیاش تکراری شد...حالا باز اچ تی سی 10 رو زد و همون قضیه قبلی...

    بازم احتمالا همون بلا سرش بیاد
    اینا درس نمیگیرن

  • mehrkam biglari
    mehrkam biglari | ۱ آبان ۱۳۹۵

    snapderagon 810 noakhe 2.1 hanoz kheyli ghavie
    nexus 6p hamin chipset o dare
    mibinid k hanoz yeki az gholaye bazare

مطالب پیشنهادی