ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

فروش اپل واچ ادیشن در لوکس ترین فروشگاه پاریس متوقف می شود

گالری لافایت نام یک فروشگاه معروف و پرآوازه فرانسوی است که در بلوار اوسمان منطقه 9 پاریس قرار دارد و در سال 2015 میلادی بخشی از فضای آن به مدل های مختلفی از اپل واچ ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱ آبان ۱۳۹۵ | ۲۰:۳۰

گالری لافایت نام یک فروشگاه معروف و پرآوازه فرانسوی است که در بلوار اوسمان منطقه 9 پاریس قرار دارد و در سال 2015 میلادی بخشی از فضای آن به مدل های مختلفی از اپل واچ و به طور مشخص نسخه طلای آن اختصاص یافت. حالا اما گزارش شده که اپل در نظر دارد حداکثر تا ژانویه سال 2017 میلادی به فروش محصولات خود در این فروشگاه لوکس خاتمه دهد.

اگر خاطرتان باشد در سال 2015 میلادی که پوشیدنی مورد بحث از سوی کوپرتینویی ها معرفی گردید، شماری از فروشگاه های لوکس و مطرح جهانی آن را در کنار دیگر زیورآلات ارزشمند خود به مشتریان عرضه کردند و گالری لافایت در پاریس نیز یکی از آنها بود.

حالا براساس گزارشی که در همین رابطه منتشر گردیده، علاوه بر اینکه فروش اپل واچ لوکس در این فروشگاه متوقف می گردد بلکه ظرف ماه های آتی شاهد کاهش شمار فروشندگان این کمپانی نیز خواهیم بود که به خاطر بسته شدن واحد فروش پوشیدنی مورد بحث است.

قرار است باقی افرادی که به این خاطر بی کار نمی شوند، در دیگر فروشگاه های اپل در پاریس مشغول به کار شوند. ناگفته نماند که هنوز خبری از بسته شدن دیگر واحدهای عرضه کننده محصولات لوکس اپل در سایر نقاط دنیا به میان نیامده است.

حالا که کمپانی کالیفرنیایی بر آن شده با ارائه نسخه جدید از پوشیدنی هوشمندش تمرکز بیشتری را روی مقوله سلامت و تناسب اندام داشته باشد عاقلانه ترین کار برای آن خذف فروشگاه هایی است که تا پیش از این نسخه طلایی رنگ از ساعت هوشمند آن را عرضه می کردند.

apple-watch-galerie-lafayette-770x577 16565_video-l-apple-watch-prend-ses-quartiers-aux-galeries-lafayette-de-paris 469152022 apple-tim-cook-4_3214368b

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Rooz5eh
    Rooz5eh | ۱ آبان ۱۳۹۵

    فروشگاهاى زنجيره اى لافايت واقعا ديدنى ان .. مشخصه بازار هدفش كالاهاى فوقه لوكس بوده كه فك نكنم خيلى بهش جواب داده باشه

مطالب پیشنهادی