ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

نینتندو سوییچ نیامده با نقدهای مثبت کاربرها مواجه شد

ویدیو رونمایی از نینتندو سوییچ تمام صنعت گیمینگ را تحت تاثیر خود قرار داد و تریلر عنوان معروف Read Dead Redemption 2 هم نتوانست از زیر سایه آن بیرون بیاید. با وجود این که بازیکن ها ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۱ آبان ۱۳۹۵ | ۱۴:۴۵

ویدیو رونمایی از نینتندو سوییچ تمام صنعت گیمینگ را تحت تاثیر خود قرار داد و تریلر عنوان معروف Read Dead Redemption 2 هم نتوانست از زیر سایه آن بیرون بیاید. با وجود این که بازیکن ها معمولا این گونه لحظات به گفت و گو پیرامون قابلیت های دستگاه می نشینند، کاربرهای وب سایت آمازون پای خود را فراتر گذاشته و نینتندو سوییچ را نقد کرده اند.

اما چگونه مردم دست به بررسی وسیله ای که هنوز عرضه نشده می زنند؟ Nik The Geek که خود از بررسی کنندگان نینتندو سوییچ بوده برای رفتار کاربرهای آمازون توجیه جالبی نموده است: «گمان می کنم که می توانید ایده را بررسی کنید.» او حرف های خود را با تمجید از دیوایس ژاپنی ها ادامه داد: «به اعتقاد من، شما با نینتندو سوییچ بهترین تجربه از دو جهان [بخش پرتابل و کنسولی خانگی] را دارید.»

این کاربر وب سایت آمازون افزود که نینتندو سوییچ نه تنها کنسولی مناسب برای اتاق های نشیمن است، هنگام جدا سازی از داک خود می تواند یک پلتفرم دستی با کیفیت بالا هم لقب بگیرد. Nik The Geek تنها کسی نبود که لب به تعریف از کنسول انقلابی نینتندو گشود. هم اکنون که این متن را می خوانید، 44 نفر پلتفرم ژاپنی ها را بررسی کرده اند و در این بین نینتندو سوییچ توانسته امتیاز فوق العاده 4.8 از 5 ستاره را از آن ها دریافت کند.

Amazon Customer گفت نینتندو سوییچ بهترین دیوایسی است که انسان ها می شناسند. tldr اذعان داشت ظاهرا عاشق دستگاهی شده که هنوز شاهد انتشارش نبوده ایم. طبیعتا تمام کاربرها به نینتندو سوییچ واکنش های مثبت نشان نداده اند و بعضی از آن ها دیوایس ژاپنی ها را نا امید کننده خواندند. با توجه به صحبت های Golgo 13، نینتندو سوییچ نخستین کنسول نینتندو است که او نخواهد خرید.

Miss E Carr هم که با حرف های Golgo 13 موافقت کرد، افزود: «همان نینتندو قدیمی که باز با یک حیله جدید آمده [اشاره به ویدیو و قابلیت های کنسول] اما این بار فریبش را نمی خوریم. ما دوباره بازی های Wii و Wii U که پیشتر گرفته بودیم را می خریم.» بد نیست بدانید ویدیو معرفی پلتفرم ژاپنی ها تاکنون سیزده میلیون بازدید کننده شده و طبیعتا طی روزهای آینده این رقم افزایش خواهد یافت.

نینتندو تصمیم گرفته دیوایس خود را مارس سال آینده (اسفند - فروردین) عرضه می شود. شایعات نشان می دهند قدرت نینتندو سوییچ همانند پلی استیشن 4 بوده و قیمتش هم بین 300 تا 350 دلار است. با توجه به این که ژاپنی ها اذعان داشتند تا سال 2017 از بعضی اطلاعات مهم نینتندو سوییچ پرده برداری نمی کنند، باید چندین ماه به انتظار بشینیم و ببینیم آن ها چه خواب هایی برای بازیکن ها دیده اند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • mehdi
    mehdi | ۲ آبان ۱۳۹۵

    عالیه

  • s.s.b
    s.s.b | ۲ آبان ۱۳۹۵

    http://www.gamespot.com/articles/nintendo-stock-value-drops-65-percent-after-switch/1100-6444681/

  • TeChNoLoGy حاجی زاده
    TeChNoLoGy حاجی زاده | ۱ آبان ۱۳۹۵

    اگه قدرتش اندازه ps4 باشه که دیگه چی از این بهتر تازه یه نمایشگرم داره

  • nima Turboo
    nima Turboo | ۱ آبان ۱۳۹۵

    ?

مطالب پیشنهادی