ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

بالمر: مایکروسافت در سال 2010 قصد داشت فیسبوک را با 24 میلیارد دلار خریداری کند

معمولاً معاملاتی که به سرانجام نمی رسند حکایتی در دل خود دارند؛ تجربه نشان داده بهترین و سودآورترین معاملات، آنهایی هستند که انجام نمی شوند. در سال 2010 فیسبوک در ابتدای اوج گیری خود بود و ...

حسین آدینه
نوشته شده توسط حسین آدینه | ۲ آبان ۱۳۹۵ | ۱۴:۳۰

معمولاً معاملاتی که به سرانجام نمی رسند حکایتی در دل خود دارند؛ تجربه نشان داده بهترین و سودآورترین معاملات، آنهایی هستند که انجام نمی شوند.

در سال 2010 فیسبوک در ابتدای اوج گیری خود بود و هنوز به ارزش 374 میلیاردی فعلی دست نیافته بود. «استیو بالمر» مدیر عامل وقت مایکروسافت شب گذشته در گفت و گویی با وب سایت CNBC اذعان کرده ردموندی ها در آن سال قصد خرید شبکه اجتماعی مشهور را به ارزش 24 میلیارد دلار داشته اند.

«تصور می کنم در آن دوره ارزش کمپانی فیسبوک در همین اندازه بود، اما با سرعت بسیار زیادی در مراحل رشد و توسعه به سر می برد؛ مارک زاکربرگ پیشنهاد مایکروسافت را بدون تعلل رد کرد و ما به آن احترام می گذاریم.»

گفتنی است کمپانی توسعه دهنده ویندوز در حال حاضر مالک 1.6 درصد از سهام فیسبوک است؛ بالمر اواسط سال 2014 از سمت خود به عنوان مدیر عامل مایکروسافت کناره گیری کرده و «ساتیا نادلا» به عنوان جایگزین انتخاب شد. در دوره مدیریت استیو، مایکروسافت میلیاردها دلار از دست داد و پروژه های ناموفقی را پشت سر گذاشت.

اما مارک زاکربرگ در حال حاضر با سرمایه خالص 56 میلیارد دلار، چهارمین فرد ثروتمند دنیا بوده و فیسبوک فعالیت های خود را روز به روز گسترش می دهد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Rooz5eh
    Rooz5eh | ۲ آبان ۱۳۹۵

    يه كار درست ام كه اومد بكنه نشد ?

مطالب پیشنهادی