ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

با پاوربانک B522 اپیسر آشنا شوید

این روزها ابزارهای موبایل و به طور مشخص تلفن های همراه به خاطر بهره مندی از چیپست های قدرتمند و همچنین نمایشگرهای با کیفیت و رزلوشن بالایشان مصرف انرژی زیادی دارند و پیشرفت های صورت ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۲ آبان ۱۳۹۵ | ۱۴:۱۶

این روزها ابزارهای موبایل و به طور مشخص تلفن های همراه به خاطر بهره مندی از چیپست های قدرتمند و همچنین نمایشگرهای با کیفیت و رزلوشن بالایشان مصرف انرژی زیادی دارند و پیشرفت های صورت گرفته در تکنولوژی باتری آنها نیز آنقدرها که باید بالا نبوده.

با در نظر داشتن همین نکته خالی شدن سریع شارژ باتری از جمله چالش های مهم پیش روی شرکت های سازنده این دستگاه ها و همچنین کاربرانشان محسوب می گردد. برای حل این مشکل، گجتی تحت عنوان پاوربانک تولید شده که حتما آشنایی لازم را با آن دارید. در حال حاضر برندهای مختلفی به تولید این محصول می پردازند که با درنظر داشتن استقبال کاربران، روز به روز نیز بر شمار آنها اضافه می شود.

اپیسر از جمله برندهای تایوانی شناخته شده در بازار کشورمان است که پاوربانک را هم در کنار دیگر کالاهای خود به کاربران ارائه می نماید و چندی قبل از محصول تازه اش پرده برداشت.

نام این مدل B522 است که از خروجی 2.1 آمپری برای شارژ سریع بهره می برد و دارای دو خروجی برای شارژ همزمان دو دستگاه است.

B522

ODCP اپیسر وزنی کم و ضخامتی در حدود 1.3 سانتی متری دارد و شرکت سازنده آن را در قالب بدنه ای زیبا و ظریف از جنس آلومینیوم ارائه داده. یک لامپ LED هم روی بدنه این پاوربانک تعبیه شده که میزان شارژ باتری و وضعیت عملکرد دستگاه را نمایش می دهد.

ODCP همچنین از مکانیزمهای حفاظتی SCP  ODCP و  ODP/OVP پشتیبانی می کند و در صورت بروز هرگونه جریان اتصال کوتاه (SCP) بلافاصله اقدام به قطع جریان می کند.

گفتنی است مکانیزم ODCP دستگاه را هنگامی که به حد نصاب منبع تغذیه برسد خاموش می کند و از تلفن همراه و تبلت شما محافظت می‌نماید. همچنین ODP/OVP به طور موثر از شارژ بیشتر باتری تلفن همراه جلوگیری می کند و جلوی دشارژ بیشتر تلفن همراه را می گیرد. این محصول توسط شرکت داده پرداز رایانه متین عرضه و گارانتی خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Mohammad Reza Baghban
    Mohammad Reza Baghban | ۲ آبان ۱۳۹۵

    ریپورتاژ...

مطالب پیشنهادی