ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

امکان سفارش غذا با گوگل مپس برای کاربران iOS این اپلیکیشن نیز فراهم شد

گوگل با ارائه آپدیتی برای گوگل مپس iOS، امکان سفارش غذا برای کاربران این سیستم عامل را آسان تر از همیشه کرده است. نسخه جدید گوگل مپس که ساعاتی پیش در اپ استور منتشر شده ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۴ آبان ۱۳۹۵ | ۱۱:۱۵

گوگل با ارائه آپدیتی برای گوگل مپس iOS، امکان سفارش غذا برای کاربران این سیستم عامل را آسان تر از همیشه کرده است. نسخه جدید گوگل مپس که ساعاتی پیش در اپ استور منتشر شده به کاربران اجازه می دهد که مستقیما از درون اپلیکیشن رستوران های نزدیک را پیدا کرده و به آن ها غذا سفارش بدهند.

امکان سفارش غذا در گوگل مپس قابلیت جدیدی نیست، چرا که کاربران اندروید بیش از یک سال است که به آن دسترسی دارند. به همین خاطر جای تعجب دارد که چرا گوگل در ارائه قابلیت مذکور برای کاربران iOS اینقدر تعلل کرده است.

در هر صورت گوگل مپس iOS نیز درست مثل نسخه اندروید، تعامل عمیقی با سرویس های سفارش غذا همچون Seamless و Grubhub برقرار می کند. برای سفارش غذا کافیست به منوی اکسپلور اپلیکیشن مراجعه کرده و روی دسته بندی های فرعی همچون Best lunches یا Cheap eats اشاره کنید.

با این کار فهرست رستوران های دور و اطراف برایتان نمایان می شود که در کارت هر یک می توانید اطلاعاتی همچون ساعت کاری، قیمت غذاها و امتیازات کاربران به آن را مشاهده نمایید. البته تمام رستوران ها در گوگل مپس پشتیبانی نمی شوند، بنابراین فقط در مواردی امکان سفارش دارید که دارای تب Place an order در گوشه کارت شان باشند.

گفتنی است که گوگل مپس با این به روز رسانی قابلیت های دیگری هم دریافت کرده. یکی از مهم ترین آن ها تشخیص دهنده مکان های جغرافیایی است. برای استفاده از آن کافیست روی نقطه ای از نقشه سنجاق بگذارید تا گوگل مپس طول و عرض جغرافیایی دقیق آن محل را به شما بگوید.

و در نهایت امکان بارگذاری و افزودن عکس به نقشه برای کاربران تسهیل شده است. گوگل زیر آرشیو تصاویر هر نقطه دکمه ای تحت عنوان Add a photo اضافه کرده تا کاربران با سرعتی بسیار بیشتر از گذشته بتوانند در همان لحظه عکسی گرفته و در اپلیکیشن بارگذاری نمایند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • فرشاد بندری
    فرشاد بندری | ۴ آبان ۱۳۹۵

    گوگل مپس بهترین اپلیکیشن گوگله، واقعا فوق العاده ست

مطالب پیشنهادی