ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مایکروسافت از سرفس دایال پرده برداشت [تماشا کنید]

مایکروسافت اندکی پیش از کامپیوتر یکپارچه Surface Studio پرده برداشت اما یک وسیله جانبی بسیار جذاب را هم در کنار آن معرفی کرد که «Surface Dial» نام دارد. سرفس دایال وسیله ای است که به ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۵ آبان ۱۳۹۵ | ۱۹:۵۵

مایکروسافت اندکی پیش از کامپیوتر یکپارچه Surface Studio پرده برداشت اما یک وسیله جانبی بسیار جذاب را هم در کنار آن معرفی کرد که «Surface Dial» نام دارد.

سرفس دایال وسیله ای است که به سادگی در دست جای می گیرد. کاربر می تواند آن را برداشته و روی نمایشگر سرفس استودیو قرار دهد تا منوی چرخشی جدیدی برایش باز شود. به طور کلی، دایال گونه جدیدی از ارتباط با محیط ویندوز است.

Screen Shot 1395-08-05 at 7.37.13 PM-w700

می توانید از آن استفاده کنید تا حالت یک تصویر را تغییر دهید. در واقع این وسیله به سادگی کنترل چرخش محتوایی که در نمایشگر می بینید را بر عهده می گیرد. مایکروسافت با توسعه دایال،‌ می خواهد هنرمندان در هنگام کار با سرفس استودیو و سرفس دایال، از دو دست خود استفاده کنند و به همین شکل حس بسیار طبیعی تری را نسبت به تجربه های دیجیتالی خلق محتوای بصری داشته باشند.

کاربر می تواند در منوی تنظیمات، از بخش Surface Wheel قابلیت های این وسیله جانبی جذاب را سفارشی سازی کند. سرفس دایال طراحی شده تا در کنار سرفس ها، یا روی نمایشگر آنها مورد استفاده قرار گیرد.

مایکروسافت اگرچه دایال را برای Surface Studio توسعه داده، اما کاربران سرفس پرو ۳ و ۴، در کنار کاربران سرفس بوک قادر به استفاده از آن در دستگاه های خود هستند. البته مایکروسافت اشاره ای نداشته که آیا کاربران این دستگاه ها مانند سرفس استودیو می توانند آن را روی نمایشگر سرفس خود قرار دهند یا صرفاً باید از آن در کنار سرفس پرو یا سرفس بوک خود استفاده کنند.

ویدیوی کار کردن با این وسیله جانبی جذاب را تماشا کنید:

شرکت سازنده سرفس همچنین خبر می دهد که دایال، با قیمت ۹۹ دلار از تاریخ دهم نوامبر در دسترس خواهد بود. البته کاربرانی که اکنون کامپیوتر یکپارچه سرفس استودیو را سفارش دهند، به شکل رایگان دایال را دریافت خواهند کرد. البته لازم به اشاره است که قیمت سرفس استودیو از ۲۹۹۹ دلار آغاز می شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • | ۶ آبان ۱۳۹۵

    این میگن نوآوری، نه جوک تلخی مثل iPad Pro که اپل به اسم نوآوری انقلابی با قیمت گزاف قالب می‌کنه به ملت همیشه در صحنه ?

  • sadegh
    sadegh | ۶ آبان ۱۳۹۵

    البته مایکروسافت اشاره داشته که فقط روی سرفس استودیو میشه روی نمایشگر ازش استفاده کرد
    Touchscreen detectable (Surface Studio only)

  • Death Star
    Death Star | ۶ آبان ۱۳۹۵

    واقعا لینوکس چی می گه ؟ در مقابل این همه عزمت مایکروسافت باید زانو زد !

  • Ali.T
    Ali.T | ۵ آبان ۱۳۹۵

    یه لحظه یاد فیلمای جمزباند و ماموریت غیرممکن افتادم.?

مطالب پیشنهادی