ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رندر گلکسی A5 سال ۲۰۱۷
تکنولوژی

اولین رندرها از گلکسی A5 مدل ۲۰۱۷ سامسونگ منتشر شد

حساب توییتری OnLeaks@ که سابقه درخشانی در افشای اخبار و اطلاعات پشت پرده کمپانی های مختلف دارد، امروز و با همکاری وبسایت «Android Authority» دست به انتشار اولین رندرهای رایانه ای با کیفیت از نسخه تازه ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۵ آبان ۱۳۹۵ | ۲۰:۲۰

حساب توییتری OnLeaks@ که سابقه درخشانی در افشای اخبار و اطلاعات پشت پرده کمپانی های مختلف دارد، امروز و با همکاری وبسایت «Android Authority» دست به انتشار اولین رندرهای رایانه ای با کیفیت از نسخه تازه موبایل میان رده گلکسی A5 سامسونگ زده است.

این تصاویر نشان می دهد که A5 جدید میراث دار طراحی پرچمدار امسال کره ای ها، یعنی گلکسی S7 است، گرچه هنوز هم شاخصه های ظاهری سری A را در خود حفظ کرده است.

همان طور که می دانید، گلکسی A5 مدل ۲۰۱۶ از لحاظ ظاهری شباهت قابل توجهی به گلکسی نوت ۴ داشت، اما گوشه های آن کمی گردتر بود. همین مسئله در خصوص نسخه ۲۰۱۷ نیز صدق می کند و گوشه های آن (به خصوص در بخش پشتی) نسبت به گلکسی S7 کمی گردتر است.

بنا بر اطلاعات منتشر شده، این تلفن هوشمند میان رده با شماره مدل «SM-A520F» مجهز به نمایشگری ۵.۲ اینچی است و از لحاظ ابعاد بدنه مشابه نسل قبل خود خواهد بود، اما ضخامت آن نیم میلیمتر بیشتر در نظر گرفته شد. این خبر ما را به بهره مندی تلفن هوشمند مذکور از باتری بزرگتر امیدوار می سازد. یادآوری می شود که گلکسی A5 سال ۲۰۱۶ میزبان یک باتری به ظرفیت ۲۹۰۰ میلی آمپر ساعت است.

گذشته از همه این ها اما رندرهای جدید حاوی دو نکته جالب نیز هستند؛ تجهیز A5 جدید به اسپیکرهای جانبی و لنز دوربین اصلی غیر برجسته. جک هدفون کلاسیک گرچه به مانند آیفون های اپل حذف نشده، اما تغییر موقعیت داده است. ضمن این که شاهد جایگزینی پورت USB قدیمی با USB Type-C هستیم.

هنوز نمی توان به صورت صد درصدی در خصوص جنس بدنه اظهار نظر کرد، اما به احتمال فراوان، به مانند مدل های پیشین، شاهد استفاده از فلز و شیشه در ساخت آن خواهیم بود.

مشخصات سخت افزاری این محصول پیش از این و از طریق تست بنچمارک به بیرون درز کرده بود. بر این اساس گلکسی A5 سامسونگ مجهز به چیپست هشت هسته ای اگزینوس ۷۸۸۰، پردازشگر گرافیکی مالی T860MP4 و ۳ گیگابایت رم خواهد بود.

انتظار می رود این تلفن هوشمند جدید کمپانی سامسونگ تا پیش از پایان سال جاری روانه بازارهای مصرف شود.

Samsung-Galaxy-A5-2017-leak-Android-Authority-13-792x446 Samsung-Galaxy-A5-2017-leak-Android-Authority-14-792x446 Samsung-Galaxy-A5-2017-leak-Android-Authority-10-1280x720 Samsung-Galaxy-A5-2017-leak-Android-Authority-9-1280x720 Samsung-Galaxy-A5-2017-leak-Android-Authority-8-1280x720 Samsung-Galaxy-A5-2017-leak-Android-Authority-7-1280x720 Samsung-Galaxy-A5-2017-leak-Android-Authority-6-1280x720 Samsung-Galaxy-A5-2017-leak-Android-Authority-5-1280x720

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (9 مورد)
  • MHS
    MHS | ۶ آبان ۱۳۹۵

    از نظر سخت افزاری شبیه S6 و از نظر ظاهری مثه S7 ئه...نه؟!?

  • soheil abbasi
    soheil abbasi | ۶ آبان ۱۳۹۵

    تقریبا ندارهدیگه همه قل اون یکیه .

    بابا چند قلو داره میده بیرون . همش شبیه هم .

    من میگم تمام 1000 مدیر این شرکت باهم شرط بستن هرکی تند تر از بقیه گوشی درست کنه میمونه و بقیه میرن .

    حالا هم افتادن به جون هم دارن ذارت ذارت گوشی میدن بیرون .

  • سامان
    سامان | ۵ آبان ۱۳۹۵

    ?

  • Marshall
    Marshall | ۵ آبان ۱۳۹۵

    یعنی هر شب که من دیجیاتو رو میخونم یه پست راجع به گوشی جدید از سامسونگ میبینم. تقریبا همه هم مثه من.
    ?

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی