ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مایکروسافت به زودی از سرویس جدید خود به عنوان رقیب Slack رونمایی می کند

اگر به استفاده از سرویس Slack تمایل دارید، جالب است بدانید که مایکروسافت تصمیم دارد هفته آینده در کنفرانس مربوط به آفیس در نیویورک، رقیب سر سختی برای این سرویس معرفی نماید. سرویس جدید شرکت ...

سینا گلستانه
نوشته شده توسط سینا گلستانه | ۵ آبان ۱۳۹۵ | ۱۶:۳۰

اگر به استفاده از سرویس Slack تمایل دارید، جالب است بدانید که مایکروسافت تصمیم دارد هفته آینده در کنفرانس مربوط به آفیس در نیویورک، رقیب سر سختی برای این سرویس معرفی نماید.

سرویس جدید شرکت ساکن ردموند در حقیقت خدمات پیام رسانی مبتنی بر وب به حساب می آید که Microsoft Teams نام دارد و بیش از هرچیز، برای کسب و کار ها و مدارس کاربرد خواهد داشت.

اما گذشته از شباهت کاربرد، می توان گفت حتی طراحی ظاهری سرویس مایکروسافت هم بر اساس تصاویری که تاکنون به فضای اینترنت راه یافته، شباهت زیادی به Slack دارد.

skype-teams-2.0-w600

Microsoft Teams علاوه بر پیام رسانی خصوصی، از قابلیت ساخت کانال برای گروهی از کاربران پشتیبانی می کند و از دیگر امکاناتش به ارسال اموجی، گیف و حتی تصاویر موسوم به meme اشاره کرد.

با استفاده از این سرویس ضمناً می توانید با کاربران دیگر تماس صوتی و تصویری اسکایپی برقرار کنید و آفیس 365 را برای ویرایش فایل های اکسل، ورد یا پاورپوینت مورد استفاده قرار دهید.

جالب است بدانید با وجود اینکه مایکروسافت تاکنون به شکل رسمی اظهار نظری نکرده که مشغول آماده کردن رقیب Slack است، اما با این وجود در حال حاضر این سرویس روی آدرس teams.microsoft.com در دسترس است و کارکنان این شرکت از چندین ماه پیش، مشغول استفاده ی آزمایشی از خدمات آن بوده اند.

در نهایت لازم است اشاره کنیم که کنفرانس مایکروسافت برای خدمات آفیس در تاریخ 12 آبان ماه برگزار می شود و می توانید اخبار آن را در دیجیاتو دنبال کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی