ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اپل از اپلیکیشن جدید TV رونمایی کرد

دقایقی پیش و در جریان کنفرانس رونمایی از مک بوک پروهای جدید، تیم کوک مدیر عامل اپل به روی صحنه آمد و از محصول نرم افزاری جدید این کمپانی رونمایی کرد. اپلیکیشن جدید که به ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۶ آبان ۱۳۹۵ | ۲۰:۵۳

دقایقی پیش و در جریان کنفرانس رونمایی از مک بوک پروهای جدید، تیم کوک مدیر عامل اپل به روی صحنه آمد و از محصول نرم افزاری جدید این کمپانی رونمایی کرد. اپلیکیشن جدید که به سادگی TV نامگذاری شده، با هدف یکپارچه سازی و گردآوری کلیه محتوای دیجیتالی کاربران در یک محل و برای iOS و اپل TV منتشر شده است.

با اپلیکیشن TV کاربران می توانند راحت تر از گذشته به جستجوی برنامه های تلویزیونی مورد علاقه شان پرداخته و به تماشای آن ها بنشینند. در واقع اپلیکیشن TV را باید یک راهنمای برنامه های تلویزیونی به شمار آورد که آمده تا بسیاری از مشکلات اپل در صنعت سرگرمی را برطرف کند.

اپل قصد دارد تا برای اپلیکیشن TV همان کاری را انجام بدهد که برای سرویس اپل موزیک انجام داد: ارائه محتوای اختصاصی به مشتریان. البته کمپانی کوپرتینویی در کنار محتوای اختصاصی خود از سرویس هایی همچون نت فلیکس و HBO هم برای تأمین برنامه های TV کمک می گیرد. ضمنا باید انتظار تماشای ویدئوهای زنده و محتوای آیتونز را هم در این اپلیکیشن داشته باشیم.

اپلیکیشن TV به طور رایگان به کاربران ارائه شده و ضمنا تعامل خوبی با دستیار هوشمند سیری برقرار می کند. بنابراین می توانید با دادن دستورات صوتی به جستجوی برنامه های تلویزیونی پرداخته و پخش آن ها را کنترل کنید. همچنین اپل اعلام کرده که TV از قابلیت Single Sign-On که اوایل امسال برای tvOS معرفی شد هم پشتیبانی می کند.

به کمک این قابلیت می توانید به آسانی یک لمس و بدون نیاز به تایپ کردن کلمه عبور به محتوای TV در آی دیوایس های مختلف دسترسی داشته باشید. با ساخت این اپلیکیشن که محتواهای مختلف را برای کاربران در یک جا جمع آوری می کند، اپل خودش را در میان مصرف کنندگان و صاحبان رسانه های مالتی مدیا قرار داده تا بتواند سرویس دهی اش را کامل تر از گذشته نماید.

همچنین تیم کوک روی صحنه به این نکته اشاره کرد که در حال حاضر توسعه دهندگان شخص ثالث بیش از 1600 اپلیکیشن برای اپل تی وی طراحی کرده اند که این رقم همچنان رو به افزایش است. اپلیکیشن TV قرار است تا پایان سال جاری برای کاربران آمریکایی منتشر شود.

با این اوصاف هنوز برای قضاوت در مورد عملکرد این اپلیکیشن زود است، بنابراین تا انتشار جزئیات بیشتر در مورد آن باید اندکی منتظر بمانیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی