ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تصویری از فبلت جدید ZTE لو رفت

طرفداران موبایل های اندرویدی درشت قامت روزهای خوبی را پشت سر می گذارند. پس از شیائومی و معرفی تلفن همراه فوق العاده جذاب Mi MIX، حالا شرکت چینی دیگری قصد دارد از فبلت خود رونمایی ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۶ آبان ۱۳۹۵ | ۱۲:۰۰

طرفداران موبایل های اندرویدی درشت قامت روزهای خوبی را پشت سر می گذارند. پس از شیائومی و معرفی تلفن همراه فوق العاده جذاب Mi MIX، حالا شرکت چینی دیگری قصد دارد از فبلت خود رونمایی کند.

تلفن همراه Axon 7 Max از شرکت ZTE قرار است تا ساعاتی دیگر رسما معرفی شود ولی پیش از معرفی رسمی، تصویری لو رفته که دستگاه را در حالت تمام قد به نمایش می گذارد.

بر اساس خبرها و گزارش های منتشر شده، سخت افزار ZTE Axon 7 Max شامل چیپ هشت هسته ای کوالکام اسنپدراگون 625 با سرعت پردازش 2 گیگاهرتز در کنار پردازنده گرافیکی آدرنو 506 می شود و 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی، تلفن را یاری می دهند.

zte-axon-7-max-dual-cameras-w800-h600

با توجه به ذکر سنسور اثر انگشت زیر دوربین و تجهیز دستگاه به دوربین دوگانه در شایعات و حالا انطباق آن با تصویر، می توان رسما تمامی اطلاعاتی که پیش از این منتشر شده اند را نیز صحیح دانست.

گفته شده که فبلت جدید ZTE از نمایشگر تمام اچ دی 6 اینچی بهره می برد و اندروید 7.0 نوقا به صورت پیش فرض روی آن نصب است. سیستم عامل به روز دستگاه سبب می شود تا Axon 7 Max در برابر رقبای هم قیمت خود، برتری خاصی داشته باشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (8 مورد)
  • bagher
    bagher | ۷ آبان ۱۳۹۵

    این شرکتای چینی گند زدن توی هرچی شرکته موبایله...

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی