ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

هوآوی از Enjoy 6 رونمایی کرد؛ موبایلی 200 دلاری با باتری 4100 میلی آمپر ساعتی

در حالی که انتظار می رود کمپانی هوآوی طی هفته آینده از موبایل مورد انتظار Mate 9 رونمایی به عمل آورد و به ارائه اطلاعات جزئی درباره فبلت 5.9 اینچی خود ادامه می دهد، کمپانی ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۶ آبان ۱۳۹۵ | ۱۲:۴۵

در حالی که انتظار می رود کمپانی هوآوی طی هفته آینده از موبایل مورد انتظار Mate 9 رونمایی به عمل آورد و به ارائه اطلاعات جزئی درباره فبلت 5.9 اینچی خود ادامه می دهد، کمپانی چینی به تازگی موبایل اقتصادی دیگری را معرفی کرده که با نام Huawei Enjoy 6 شناخته می شود و چند هفته پیش جواز رگولاتوری چینی TENAA را دریافت کرده بود.

شاید مهم ترین ویژگی این موبایل ارزان قیمت، باتری 4100 میلی آمپر ساعتی آن باشد که اندازه دستگاه را تا حد چشمگیری افزایش داده است. نمایشگر 4 اینچی و امولد Enjoy 6، رزولوشن 1280x720 را مقابل دیدگان قرار می دهد و چیپست آن از پردازنده ای هشت هسته ای با فرکانس 1.4 گیگاهرتزی بهره می برد. علاوه بر این، با خرید Enjoy 6 به سه گیگابایت حافظه رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی و درگاهی برای دو سیم کارت دسترسی خواهید داشت.

دوربین اصلی و 13 مگاپیکسلی اسمارت فون مورد بحث، از فلاش LED بهره می برد و دوربین جلوی 5 مگاپیکسلی خیال مشتریان را از ثبت تصاویر سلفی با کیفیت راحت خواهد کرد. اتصال فیزیکی از طریق پورت مایکرو USB صورت می گیرد و پشتیبانی از 4G LTE، بلوتوث و وای فای هم از دیگر ویژگی های Enjoy 6 هوآوی به شمار می رود. از منظر نرم افزاری، موبایل چینی به همراه اندروید 6.0 مارشملو و رابط کاربری Emotion به دست مشتریان می رسد.

در نهایت باید اشاره کرد که Enjoy 6 با قیمت 1299 یوان (برابر با 192 دلار) به بازار عرضه خواهد شد؛ هرچند که هنوز صحبتی درباره انتشار آن در بازار خارج از چین به میان نیامده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (12 مورد)
  • Farzad Parsaee
    Farzad Parsaee | ۷ آبان ۱۳۹۵

    نمیگم امکاناتش بده ، اما خدایی اسمشو که میبینم حالم بهم میخوره ؛ "Enjoy"!!!! واقعا مسخره هست . هر اسمی که به ذهنشون میاد میزارن رو یه موبایل .

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی