ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ساعت هوشمند امپوریو آرمانی معرفی و عرضه شد

با رشد تکنولوژی و افزایش استقبال عمومی از گجت های پوشیدنی، برخی از شرکت های تولیدکننده ساعت مچی به سمت توسعه و تولید ساعت های هوشمند و دستبندهای سلامتی روی آوردند. در حالی که کمپانی ...

حسین آدینه
نوشته شده توسط حسین آدینه | ۶ آبان ۱۳۹۵ | ۱۲:۳۰

با رشد تکنولوژی و افزایش استقبال عمومی از گجت های پوشیدنی، برخی از شرکت های تولیدکننده ساعت مچی به سمت توسعه و تولید ساعت های هوشمند و دستبندهای سلامتی روی آوردند.

در حالی که کمپانی هایی مثل Tag Heuer دست به ساخت ساعت های تماماً هوشمند اندرویدی زده اند، کمپانی آرمانی که همواره اشتیاق زیادی نسبت به تکنولوژی های روز داشته، قدمی محتاطانه در این زمینه برداشته است.

زیرمجموعه امپوریو آرمانی با معرفی و عرضه ساعت های هوشمند هیبریدی تصمیم دارد با ارائه آمیزشی از طراحی کلاسیک، شیک و اجزای گران قیمت ساعت های مچی خود، فعالیت های سلامت روزمره شما را تحت کنترل قرار دهد.

armaniwatch-w600

ساعت های هوشمند آرمانی از بدنه آلومینیمی ضدخش و به رنگ های نقره ای، مشکی و رزگلد استفاده کرده و بند آن به دو حالت فلزی و چرمی با رنگ های مشکی، قهوه ای، نقره ای و سورمه ای قابل خریداری است.

این پایشگرهای ایتالیایی توانایی نظارت و مدیریت میزان پیاده روی و زمان خواب و ورزش شما را داشته و با اتصال به تلفن هوشمند اندروید یا iOS شما، نوتیفیکیشن های لازم را یادآوری می نماید.

گفتنی است از این ساعت های جذاب می توان برای کنترل موزیک در حال پخش و عکس برداری از راه دور دوربین موبایل نیز استفاده کرد.

ساعت هوشمند هیبریدی آرمانی هم اکنون از طریق وب سایت و فروشگاه های رسمی سراسر جهان قابل خریداری است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی