ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نسخه جدید فتوشاپ با پشتیبانی از تاچ بار مک بوک پرو معرفی شد

دقایقی پیش و در جریان رویداد معرفی مک بوک پروهای جدید اپل، تیم کوک از یکی از مدیران اجرایی ادوبی دعوت کرد تا روی سن حاضر شده و نسخه جدید اپلیکیشن فتوشاپ را به حضار ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۶ آبان ۱۳۹۵ | ۲۱:۵۰

دقایقی پیش و در جریان رویداد معرفی مک بوک پروهای جدید اپل، تیم کوک از یکی از مدیران اجرایی ادوبی دعوت کرد تا روی سن حاضر شده و نسخه جدید اپلیکیشن فتوشاپ را به حضار معرفی کند.

نماینده ادوبی ضمن اشاره به این موضوع که "مک بوک پرو و فتوشاپ برای یکدیگر ساخته شده اند"، اعلام کرد که نسخه جدید فتوشاپ به خوبی از پتانسیل های تاچ بار مک بوک پروهای جدید اپل استفاده می کند.

تاچ بار در ارتقای تجربه ویرایش تصاویر با فتوشاپ تأثیر شگفت انگیزی خواهد داشت. به لطف آن حالا می توانید همزمان با دو دست خود مشغول کار در فتوشاپ شوید؛ با یکی ترک پد را کنترل کنید و با دیگری تنظیمات تاچ بار را در دست بگیرید.

در واقع تاچ بار نیاز به داشتن مانیتور دوم یا ابزاری مستقل در رابط کاربری اپلیکیشن را از میان برداشته و کار در محیط فتوشاپ را آسان تر از همیشه می نماید. یکی از قابلیت های تاچ بار در فتوشاپ دسترسی به تاریخچه اعمال ویرایشی است، بدین صورت که با یک سوایپ ساده به سمت راست یا چپ روی آن می توانید به سرعت میان آخرین تغییراتی که روی تصاویر اعمال شده جابجا شوید.

به گفته ادوبی نسخه جدید فتوشاپ تا پایان سال جاری در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی