ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نمایشگرهای 5K ال جی بهترین گزینه برای مک بوک پروی جدید هستند

همان طور که می دانید اپل از چند دقیقه قبل رویدادی رسمی را تحت عنوان «سلام دوباره» آغاز کرده و آن را به معرفی نسل جدید مک بوک پرو اختصاص داده است. در این مراسم ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۶ آبان ۱۳۹۵ | ۲۱:۵۸

همان طور که می دانید اپل از چند دقیقه قبل رویدادی رسمی را تحت عنوان «سلام دوباره» آغاز کرده و آن را به معرفی نسل جدید مک بوک پرو اختصاص داده است. در این مراسم مدل 2016 این لپ تاپ حرفه ای رونمایی شد، که به نوار ابزار لمسی بسیار پرکاربردی تحت عنوان تاچ بار مجهز شده.

در جریان این مراسم، اپل اعلام داشت اگر قصد خرید مانیتور اکسترنال برای مک بوک پرو 2016 را دارید، بهترین گزینه از سوی کمپانی LG عرضه شده که نمایشگری با رزولوشن 5K به شمار می رود. این کمپانی گفت همکاری نزدیک آنها با شرکت کره ای توانسته بهترین صفحه نمایش اکسترنال برای لپ تاپ جدید آنها را حاصل نماید.

البته شاید خیلی ها انتظار داشتند نمایشگر 5K خود اپل تحت عنوان Apple Cinema Display به عنوان گزینه پیش روی خریداران معرفی شود، اما این اتفاق نیفتاد و فعلاً باید به کره ای ها اعتماد نمایید.

گفتنیست مک بوک پروی جدید از دو نمایشگر LG UltraFine 5K به صورت همزمان پشتیبانی می کند، و «فیل شیلر» مدیر اجرایی اپل آنها را «بهترین ایستگاه داکینگ» برای لپ تاپ نامید. در این نمایشگرها شاهد بکارگیری دوربین، میکروفون، اسپیکر و پورت های USB اضافه نیز هستیم.

لازم به یادآوریست مک بوک پروی جدید به چهار پورت تاندربولت 3 مجهز شده که از USB-C نیز پشتیبانی می کنند و همگی آنها قابلیت هایی همچون ارتباط USB، شارژ، DisplayPort و درگاه های HDMI و VGA را نیز ارائه می نمایند.

البته هنوز اطلاعات کاملی در مورد این مانیتورهای ساخت LG وجود ندارد، اما احتمالاً به زودی شاهد رونمایی رسمی آنها نیز خواهیم بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی