ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ویدیوهای رسمی مک بوک پرو جدید اپل [تماشا کنید]

کمپانی اپل دقایقی پیش نسل جدید مک بوک پرو خود را معرفی کرد و بعد از حدود 4 سال شاهد ایجاد تغییراتی در طراحی این لپ تاپ های ظریف هستیم. مک بوک پروهای جدید همچنان ...

حسین آدینه
نوشته شده توسط حسین آدینه | ۶ آبان ۱۳۹۵ | ۲۲:۳۰

کمپانی اپل دقایقی پیش نسل جدید مک بوک پرو خود را معرفی کرد و بعد از حدود 4 سال شاهد ایجاد تغییراتی در طراحی این لپ تاپ های ظریف هستیم.

مک بوک پروهای جدید همچنان در دو نسخه 13.3 و 15 اینچی عرضه می شوند و از همان رنگ های همیشگی یعنی نقره ای و خاکستری برخوردار خواهد بود.

ضخامت این لپ تاپ با کاهش قابل توجهی به 14.9 میلی متر رسیده و وزن آن در نسخه کوچکتر 1.3 کیلوگرم و در مدل 15 اینچی در حدود 1.8 کیلوگرم است.

گفتنی است کمپانی ساکن کوپرتینو مک بوک های جدید را به پردازنده های i7 و i5 اینتل مجهز ساخته و 4 عدد پورت USB-C با پشتیبانی از نسل سوم تاندربولت در کناره های آن قرار گرفته است.

اما همانطور که می دانید مهم ترین ویژگی خلاقانه ی لپ تاپ های اپل، نوار لمسی موسوم به تاچ بار است که جایگزین ردیف کلیدهای فانکشن شده و قابلیت های متعدد و نوآورانه ای را در اختیار کاربران قرار می دهد.

در ادامه می توانید به مشاهده ویدیوهای رسمی منتشر شده از مک بوک پرو 2016، کیبورد و قابلیت تاچ بار و در نهایت سیر تکاملی لپ تاپ های اپل از ابتدا تا کنون را تماشا کنید:

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • SINA
    SINA | ۷ آبان ۱۳۹۵

    چرااا اخه لوگو پشتش نور نداره :|

مطالب پیشنهادی