ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

با خرید سرفس پرو 4 یا سرفس بوک یک اکس باکس وان اس هدیه بگیرید

اگر رویداد چند شب پیش مایکروسافت نتوانست مردم را برای خرید محصولات این کمپانی ترغیب کند، شاید پیشنهاد شگفت انگیز آن ها بتواند این کار را انجام دهد. با توجه به اطالاعات به دست رسیده، ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۷ آبان ۱۳۹۵ | ۱۵:۴۵

اگر رویداد چند شب پیش مایکروسافت نتوانست مردم را برای خرید محصولات این کمپانی ترغیب کند، شاید پیشنهاد شگفت انگیز آن ها بتواند این کار را انجام دهد. با توجه به اطالاعات به دست رسیده، شعبه انگلستان فروشگاه مایکروسافت به کسانی که Surface Pro 4 یا Surface Book بخرند یک اکس باکس وان اسلیم هدیه می دهد. این کنسول شامل عنوان فیفا 17 و سی روز اشتراک EA Access هم هست که برای خرید جداگانه اش باید 249 یورو بپردازید.

گفته های ردمومندی ها نشان می دهند که تنها دستگاه هایی با قدرت پردازش متوسط رو به بالا واجد این شرایط هستند. به عنوان نمونه برای سرفس بوک ها، کف انتخاب خریداران کامپیوترهایی با پردازنده Intel Core i5، رم 8GB و حافظه 256 گیگابایت خواهد بود. سرفس پرو 4 هم همین گونه است و کاربرها باید تبلت هایی با حافظه بیشتر از 128 گیگابایت بخرند. این پیشنهاد تا نهم نوامبر (19 آبان) ادامه می یابد.

بد نیست بدانید که مایکرسافت پیشتر چنین پیشنهاداتی را برای خانواده لپ تاپ و تبلت های خود داده بود. چند ماه قبل خبری به انتشار رسید که بر اساس آن دانش آموزان، خانواده ها و معلمان منطقه آمریکای شمالی می توانستند با خرید سرفس بوک یا سرفس پرو یک اکس باکس وان هدیه بگیرند. همچنین اعلام شده که دارندگان مک بوک های قدیمی با واگذاری کامپیوترهای خود به فروشگاه های مایکروسافت، 650 دلار برای خرید سرفس تخفیف خواهند گرفت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (12 مورد)
  • Amir Ara
    Amir Ara | ۸ آبان ۱۳۹۵

    طرح باحالی داده
    ولی برا ما که تو ایرانیم هیچ سودی نداره ?

  • chorKHUF A
    chorKHUF A | ۸ آبان ۱۳۹۵

    منم ایکس باکس میخام?

  • HESAM
    HESAM | ۷ آبان ۱۳۹۵

    الان داره اینو با سود خیلی کم میده به مردم که محصولاتش همه گیر بشه و در نتیجه کسانی که از سرویس های پولیش استفاده میکنن بیشتر میشه و اینطوریه که سود کم فروشی که الان داشته رو جبران میکنه:)

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی