ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

دو موبایل جدید دیگر از شیائومی در TENAA رویت شد

شیائومی حقیقتا یکی از پر مشغله ترین کمپانی های یکی-دو ماه اخیر بوده است. تلفن های همراه Mi 5s و Mi 5s Plus در کنار Mi Note 2 و Mi MIX دستگاه هایی بوده اند ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۷ آبان ۱۳۹۵ | ۰۹:۰۱

شیائومی حقیقتا یکی از پر مشغله ترین کمپانی های یکی-دو ماه اخیر بوده است. تلفن های همراه Mi 5s و Mi 5s Plus در کنار Mi Note 2 و Mi MIX دستگاه هایی بوده اند که اخیرا توسط این شرکت چینی معرفی شده و حالا باز هم دو تلفن هوشمند دیگر در TENAA رویت شده است که البته سخت افزار ضعیف تری دارند.

پس از معرفی چهار تلفن همراه مجهز به اسنپدراگون 821، این انتظار می رود که دستگاه های جدید کمی خوش قیمت تر باشند. موبایل ها در حال حاضر با نام های Xiaomi 2016111 و Xiaomi 2016112 شناخته می شوند که تنها تفاوت میان آن ها، تجهیز اولی به میکرو اس دی با قابلیت پشتیبانی از 128 گیگابایت حافظه است.

Xiaomi-2016111--2016112 (1)-w600-h600

موبایل های جدید نمایشگر 1280 در 720 تی اف تی 5 اینچی دارند و پردازنده نامشخصی با سرعت پردازش 1.4 گیگاهرتز و 2 گیگابایت رم، آن را قدرت رسانی می کند. یک حافظه 16 گیگابایتی نیز روی آن ها قرار گرفته که البته یکی از آن ها قابلیت افزایش حافظه را هم از طریق درگاه میکرو اس دی دارد.

دوربین های پشتی و جلویی دستگاه به ترتیب 13 و 5 مگاپیکسلی هستند که پشت دستگاه یک فلش LED هم قرار گرفته است. باتری 3030 میلی آمپر ساعتی، حسگر اثر انگشت، اتصال 4G LTE، بلوتوث، اینفرارد و رادیو اف ام از دیگر مشخصات این دو دستگاه هستند. اندروید 6.0.1 نیز به طور پیش فرض روی دستگاه ها نصب خواهد بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • moein
    moein | ۷ آبان ۱۳۹۵

    اینم روزی یه گوشی میده

  • امیرحسین زنگنه
    امیرحسین زنگنه | ۷ آبان ۱۳۹۵

    فقط امیدوارم مث سامسونگ از شور به در نکنه

  • امیر طالبی
    امیر طالبی | ۷ آبان ۱۳۹۵

    خیلی خوبه که مدلهای جدید بیرون بده و سیاست جالبیه
    اینجوری دیگه از هواوی و سامسونگ عقب نمیوفته

مطالب پیشنهادی