ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

هفت سنگ؛ برای زنده ماندن در جهنم زامبی ها آماده اید؟

زندگی امروزی آنقدر پرفشار و پراسترس شده که حتی ساده ترین کارها هم در آدمی تنش و تشویش به وجود می آورند. در این بین همه ما احتیاج به فضایی برای خودمان داریم که از ...

سامان میرزا
نوشته شده توسط سامان میرزا | ۷ آبان ۱۳۹۵ | ۱۸:۰۰

زندگی امروزی آنقدر پرفشار و پراسترس شده که حتی ساده ترین کارها هم در آدمی تنش و تشویش به وجود می آورند. در این بین همه ما احتیاج به فضایی برای خودمان داریم که از دغدغه ها دور شویم و برای حتی چند دقیقه هم که شده به مشکلات فکر نکنیم. بیایید این فضا را حباب آرامش بنامیم.

حباب آرامش هر کس مطابق با علایقش شکل می گیرد. برخی پیاده روی در پارک را ترجیح می دهند و برخی با چند صفحه کتاب خواندن راضی می شوند. اما من، شما و بسیاری از گیک های دیگر، دنیای جذاب بازی ها را به حباب آرامشمان می آوریم. با شخصیت های رنگارنگ بازی ها همراه می شویم و ذهن خود را درگیر مراحلی نفس گیر می کنیم.

ما قدر یک بازی خوب را می دانیم، چون مطمئن هستیم که به کمک آن، حباب آرامش می تواند رنگ و بویی بهتر به خود گیرد. اگر شما هم مثل ما به دنبال نقش و نگاری تازه برای حباب خود هستید، در ادامه مطلب با دیجیاتو و هفت سنگ همراه شوید تا شما را با جدید ترین و بهترین بازی های هفته آشنا کنیم.

Zombie Anarchy: War & Survival

com- (5)-w600

همانطور که می دانید از ایده ی زامبی ها به وفور در صنعت بازی های ویدیویی و سینما استفاده می شود. ایده ای که به عقیده ی عده ای، آن هیجان و لذت اولیه ی خود را از دست داده است. با این حال دنیایی زامبی زده را تصور کنید که در آن هرج و مرج به بالاترین حد خود رسیده و برای زنده ماندن باید دست به هر کاری بزنید.

مطمئناً همه ی ما برای یک بار هم که شده خود را جای کاراکترهای اصلی این آثار تصور کرده ایم. گیم لافت که روزهای نسبتاً آرامی را پشت سر می گذارد، با عرضه ی عنوان Zombie Anarchy: War & Survival قصد دارد شما را با طعم واقعی زنده ماندن در این شرایط هولناک آشنا سازد.

در این اثر باید کمپ مختص به خود را بسازید و آن را با با برج های تا دندان مسلح محافظت کنید. علاوه بر این می توانید با جست و جوی محیط، بازمانده ها را بیابید و آن ها را تا کمپ خود همراهی نمایید. هر یک از این بازمانده ها دارای توانایی های منحصر به فرد بوده و می توانند به شما در نابودسازی اردوگاه زامبی ها کمک کنند.

Zombie Anarchy: War & Survival

Zombie Anarchy: War & Survival

سازنده: Gameloft قیمت: رایگان (با پرداخت درون برنامه ای) دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید، iOS و ویندوزفون حجم: 93 / 197 / 170 مگابایت زبان:

!PinOut

com- (2)-w600

اگر از کاربران قدیمی ویندوز و یکی از مشتریان اصلی ویندوز XP باشید احتمالاً با بازی Pinball آشنایی کامل دارید. حال و پس از گذشت مدت های بسیار از عرضه ی پین بال، شاهد انتشار اثری مشابه این بازی، به نام !PinOut هستیم که توسط استودیوی خوش ذوق Mediocre برای دستگاه های همراه عرضه شده است.

اگر اهل بازی های آرکید هستید و می خواهید در این برگریزان آخر هفته تعدادی از خاطرات قدیمی خود را مرور کنید، !PinOut بهترین عنوانی است که می شناسیم. جدیدتری بازی سازندگان Smash Hit، تجربه ای نوین و متفاوت را در قالب بازی های پین بال برای شما به ارمغان می آورد.

در !PinOut باید توپ را به سمت بالای زمین هدایت کنید و بدین طریق امتیاز کسب نمایید. خوشبختانه بازی دارای محیط های منحصر به فرد و متفاوتی است که از تکراری شدن روند بازی جلوگیری می کنند. فرصت را از دست ندهید؛ همین حالا !PinOut را دانلود کنید و با انجام چالش های پیش رویتان، رکورد بزنید.

!PinOut

!PinOut

سازنده: Mediocre قیمت: رایگان (با پرداخت درون برنامه ای) دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 89 / 118 مگابایت زبان:

Gear.Club

screen520x924-w600

مدت زیادی است که سبک ریسینگ روی دستگاه های همراه به یکی از اصلی ترین و هیجان انگیزترین سبک های بازی تبدیل شده است. عناوینی چون آسفالت و یا دیگر آثار برتر، به سبب کیفیت بالا و خوش ساخت بودنشان به نوعی در این عرصه فرمانروایی می کنند، به شکلی که کمتر شرکتی حاضر می شود با آن ها وارد رقابت شود.

با این حال برخی استودیوها نیز مانند Eden Games پا را فراتر گذاشته و با عرضه ی عناوین خود، شانسشان را برای رقابت با این استودیوهای قدرتمند امتحان می کنند. Eden Games در تازه ترین تجربه ی بازیسازی خود به سراغ ساخت و عرضه ی عنوانی ریسینگ به نام Gear.Club رفته است.

با اولین حضورتان در Gear.Club، وجود لیستی بلند بالا از خودروهای روز جهان متعجبتان خواهد کرد. علاوه بر این به سبب شبیه سازی آیرودینامیک و موتور خودروهای موجود، قادر خواهید بود لذت یک رانندگی واقعی را تجربه کنید. همچنین می توانید با کسب امتیاز، خودروهای خود را ارتقاء دهید و با قدرت بیشتری به مقابله با رقیبانتان بپردازید.

Gear.Club

Gear.Club

سازنده: Eden Games قیمت: رایگان (با پرداخت درون برنامه ای) دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 712 / 1530 مگابایت زبان:

Frenzy Arena - Online FPS

screen520x924 (1)-w600

این روزها بازی هایی که بر پایه ی رقابت های چند نفره ساخته می شوند از طرفداران بی شماری برخوردارند. روزانه میلیون ها نفر پا به میدان مسابقه می گذارند و در مسابقاتی هیجان انگیز به رقابت با یکدیگر می پردازند. اگر کنسول بازی ندارید و یا مشغله های کاری فرصتی برای انجام این عناوین برای شما باقی نمی گذارد، پس نگاهی هم به دستگاه های همراه خود بیاندازید.

Frenzy Arena - Online FPS یکی از جذاب ترین عناوین چند نفره در سبک شوتر اول شخص به شمار می رود که توسط استودیوی Maruf Nebil به بازار عرضه شده است. در این عنوان می توانید از میان 28 شخصیت با توانایی های ویژه و 9 سلاح متنوع یکی را به دلخواه انتخاب کرده و وارد مسابقه شوید.

علاوه بر این قادر خواهید بود از میان 4 نقشه ی متفاوت یکی را انتخاب کنید و با دعوت دوستان و آشنایان خود به بازی، آن ها را به چالش بکشید.  همچنین توانایی افزایش عملکرد شخصیت ها و شخصی سازی آن ها را خواهید داشت. بد نیست بدانید که Frenzy Arena - Online FPS از 8 بازیگن به صورت همزمان در هر نقشه پشتیبانی می کند.

Frenzy Arena - Online FPS

Frenzy Arena - Online FPS

سازنده: Maruf Nebil قیمت: رایگان (با پرداخت درون برنامه ای) دسته بندی:
سیستم عامل: iOS حجم: 157 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (6 مورد)
  • سعید ملایی
    سعید ملایی | ۷ آبان ۱۳۹۵

    بازی های خوبی معرفی کردید ولی ای کاش یه لینک کمکی دانلود هم قرار میدادین

  • amir_maskani
    amir_maskani | ۷ آبان ۱۳۹۵

    همشو ارور میزنه که در کشور شما قابل دسترسی نیست ?

  • MojtabaHere
    MojtabaHere | ۷ آبان ۱۳۹۵

    Zombie Anarchy
    نسخه ی ویندوز 10 هم داره

    • سامان میرزا
      سامان میرزا | ۷ آبان ۱۳۹۵

      ممنون بابت اطلاع. اضافه شد.

  • mehdi_peymaei
    mehdi_peymaei | ۷ آبان ۱۳۹۵

    یه مطلب بنویسید برای این برند پرستها بلکه از این ادت بیخودی دست بردارند و جای جنگیدن با این و اون فیوریداشون و برا خودشون نگه دارن و به سرش با دیگران کل کل نکنن متن راجب سامسونگ میزاری یا اپل میان تو نظرات گلوی هم و جر میدن انگار مال همدیگر و خردن

    • مصیب
      مصیب | ۷ آبان ۱۳۹۵

      90 درصد مردم میان همین کامنت های دعواها رو بخونن و بخندند . میخوای ما رو از خنده بی نصیب کنی . خخخخ

مطالب پیشنهادی