ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

موبایل Moto M لنوو به باتری 5100 میلی آمپری مجهز است [شایعه]

با وجود اینکه هیچ گونه اخبار رسمی تاکنون در مورد تلفن هوشمند بعدی لنوو به گوش نرسیده، اغلب مشخصات سخت افزاری و حتی تصاویر آن از طریق اینترنت فاش شده است. بعد از انتشار عکس های ...

حسین آدینه
نوشته شده توسط حسین آدینه | ۸ آبان ۱۳۹۵ | ۰۹:۳۰

با وجود اینکه هیچ گونه اخبار رسمی تاکنون در مورد تلفن هوشمند بعدی لنوو به گوش نرسیده، اغلب مشخصات سخت افزاری و حتی تصاویر آن از طریق اینترنت فاش شده است.

بعد از انتشار عکس های بسیار واضح از موبایل Moto M موتورولا، حالا نوبت برخی دیگر از جزئیات قابلیت های این تلفن هوشمند رسیده.

گفته می شود موتو M اولین موبایل موتورولاست که به سنسور اثر انگشت مجهز شده و محل قرارگیری آن پشت بدنه یکپارچه دستگاه است.

علاوه بر این دستاورد جدید مشترک بین موتورولا و لنوو، به باتری عظیم 5100 میلی آمپری مجهز شده که پیش بینی می شود در حالت استندبای بیش از یک ماه عمر باتری برای مصرف کننده به ارمغان بیاورد.

Photos-and-renders-of-the-Motorola-Moto-M-appear.jpg3-w600

این حجم باتری حدود 47 درصد ار فبلت پیکسل اکس ال و حتی حدود 75 درصد از آیفون 7 پلاس بیشتر است.

سایر مشخصات هم که قبل از این فاش شده بود، به تجهیز چیپست هشت هسته ای اسنپدراگون با فرکانس پردازشی 2.0 گیگاهرتز، 4 گیگابایت رم با 32 یا 64 گیگابایت حافظه داخلی اشاره داشته و همینطور سیستم عامل اندروید 6.0 به صورت پیش فرض روی آن نصب گردیده است.

گفتنی است دوربین اصلی این تلفن هوشمند 16 مگاپیکسل بوده و از دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی برخوردار است. پیش بینی می شود موتو M تا میانه ماه دسامبر (اواخر آذر) معرفی و احتمالاً عرضه گردد.

motom-specs

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • Erfan Abdi
    Erfan Abdi | ۸ آبان ۱۳۹۵

    "گفته می شود موتو M اولین موبایل موتورولاست که به سنسور اثر انگشت مجهز شده " ????
    الان موتو زد و موتو جی۴ حساب نیستن !!!

    • حسین آدینه
      حسین آدینه | ۸ آبان ۱۳۹۵

      سلام.
      دوست من جمله رو کامل نقل قول کنید، «اولین موبایل موتورولاست که به سنسور اثر انگشت مجهز شده و محل قرارگیری آن پشت بدنه است.»

  • Erfan Abdi
    Erfan Abdi | ۸ آبان ۱۳۹۵

    "گفته می شود موتو M اولین موبایل موتورولاست که به سنسور اثر انگشت مجهز شده " ???? الان موتو زد و موتو جی۴ حساب نیستن !!!

مطالب پیشنهادی