ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

با LG U آشنا شوید؛ میان رده ی جدید شرکت کره ای با ویژگی های نزدیک به نکسوس 5X

ال جی از یک تلفن هوشمند میان رده و 5.2 اینچی به نام LG U پرده برداشته است، محصولی که حداقل در نمای روبرو، کاملا نکسوس 5X (بررسی دیجیاتو) را یادآوری می کند که سال ...

سینا گلستانه
نوشته شده توسط سینا گلستانه | ۸ آبان ۱۳۹۵ | ۱۸:۳۰

ال جی از یک تلفن هوشمند میان رده و 5.2 اینچی به نام LG U پرده برداشته است، محصولی که حداقل در نمای روبرو، کاملا نکسوس 5X (بررسی دیجیاتو) را یادآوری می کند که سال گذشته توسط همین شرکت در همکاری با گوگل به بازار عرضه شده بود.

جالب اینکه گذشته از وزن و ابعاد مشابه، برخی از دیگر خصوصیات سخت افزاری دستگاه نیز با نکسوس 5X برابر هستند، از جمله حافظه رم 2 گیگابایتی، رزولوشن Full HD نمایشگر.

از ویژگی های متفاوت دستگاه نسبت به محصول پیشین نیز می توان به پردازشگر 8 هسته ای با قدرت 1.14 گیگاهرتز اشاره کرد که از اسنپدراگون 6 هسته ای اسنپدراگون 808 مورد استفاده در محصول پیشین قوی تر است و ظرفیت باتری دستگاه نیز از 2700 به 3000 میلی آمپر ساعت افزایش یافته است.

اما عمده ترین تفاوت دو محصول به طراحی نمای پشتی بدنه باز می گردد، چرا که در LG U شاهد حذف حسگر اثر انگشت، دوربین متفاوت و استفاده از جنس براق در ساخت بدنه هستیم.

LG-U-Two-1200x921

سازنده برای تلفن هوشمند جدید دوربین های 13 و 8 مگاپیکسلی (در مقایسه با 12.3 و 5 مگاپیکسل در نکسوس) را در نظر گرفته و از دیگر امکانات محصول نیز می توان به پشتیبانی از حسگر اثر انگشت و اندروید نسخه ی مارشملو به شکل پیش فرض اشاره کرد.

شرکت کره ای اعلام کرده فروش LG U را از چند روز دیگر با قیمت 346 دلار در کره جنوبی آغاز می کند، اما در مورد زمان عرضه ی محصول در بازار های دیگر اطلاع رسانی نشده است.

در نهایت لازم است اشاره کنیم که LG در سه ماه ی سوم سال جاری میلادی ضرر و زیان قابل توجهی را در پرونده ی خود ثبت کرده و بر همین اساس تلاش می کند با عرضه ی محصولات جدید، عملکرد مناسب تری از خود به نمایش در آورد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (15 مورد)
  • داود جوادی
    داود جوادی | ۹ آبان ۱۳۹۵

    دوست محترم و گرامی آقای Samuel،متاسفانه چون به پردازنده مورد استفاده اشاره ای نشده،موجب گمراهی و بعضا خطا در نظر دادن کاربرها صورت میپذیره،البته عجله و اشتباه تایپی اینجانب که پردازنده 6هسته ای اسنپدراگون را هشت هسته ای نوشتم بجای خود،اما چونکه در متن پردازنده را قدرتمندتر از سری808 قلمداد کرده اند،برای اینجانب جای سوال بود که چگونه یک گوشی با پردازنده قدرتمند تر از سری808 اسنپدراگون که در گوشیهایی نظیر 5x و اگر اشتباه نکنم موتورولا 6 نکسوس استفاده شده،در جایگاه میانرده ها قرار بگیره،البته جدیدا شرکت گوالکام از سری جدید اسنپدراگون در رده 600 خود رونمایی کرده و گفته این سری از برخی اسنپهای رده 800 قدرتمندتر هستند،همانند اسنپ652 که در خیلی از گوشیهای میانرده رو به بالا مورد استفاده قرار میگیره،موفق و سربلند باشید.

    • Samuel jamali09339434229
      Samuel jamali09339434229 | ۱۰ آبان ۱۳۹۵

      درود ء سپاس از جوابتون ، اابته اگه 808 که تقریبا بالارده محسوب میشه اما نه مانند برادر خودش 810و820و... در دل یک میانرده قرار بگیره خیلی عالیه ، معمولا در میانرده ها پردازنده های8هسته ای کم مصرف بهینه متشکل از ازهسته های نچندان قوی کم مصرف کورتکسA53استفاده میشه ، به هرحال برای شما از خداوند یکتا موفقیت و سلامتی میخام

  • Samuel jamali09339434229
    Samuel jamali09339434229 | ۹ آبان ۱۳۹۵

    درود ، خیلی جذاب و قدرتمند نیست ! میتونس منفاوت تر و قورتمندتر باشه ، متاسفانه تا قبل از G5 به اینطرف ال جی وور همه زمینه های تلفن همراه بی کیفیت کار کرد که البته همون G5 و v10وv20هم کیفیت محشری و صد در صد ندارند و خیلی وضع خراب دارند اما خوب هستند ، هر شرکت در یک مواردی خاص درخشش داشته که البته معلوم نیست مجدد در سال 2017تکرار بشن که فقط به دو یا یکی از هرکدام اشاره میکنم به عنوان مثال همین ال جی دوربین های باکیفیت داره حالا ساید بعضی ها مسخره کنید و بگید حلبی اما شرکتhtcباکیفیت ترین ساخت در بدنه و دیگر اجزا رو داره در تلفن همراه به همراه سیستم عامل روان و سامسونگ مانند ال جی دوربین محشری داره اما بهترین صفحه نمایش(سوپرآمولد) و قدرتمندترین پردازنده رو داره (و...)

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی