ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مشخصات و تصاویر جدیدی از موبایل Redmi 4 شیائومی فاش شد

در حالی که هنوز در حال و هوای معرفی دو تلفن هوشمند جدید شیائومی یعنی می نوت 2 و موبایل تقریبا بدون حاشیه نمایشگر می میکس هستیم، تصاویر و مشخصات سخت افزاری جدیدی از محصول ...

حسین آدینه
نوشته شده توسط حسین آدینه | ۹ آبان ۱۳۹۵ | ۱۱:۳۰

در حالی که هنوز در حال و هوای معرفی دو تلفن هوشمند جدید شیائومی یعنی می نوت 2 و موبایل تقریبا بدون حاشیه نمایشگر می میکس هستیم، تصاویر و مشخصات سخت افزاری جدیدی از محصول آینده ی شیائومی به بیرون درز کرده است.

اگرچه پیش از این نیز تصاویر زنده و رندرهای مختلفی از این موبایل دیده شده بود و همینطور شاهد برخی از مشخصات سخت افزاری آن بوده ایم، امروز تصاویر جدیدی در اختیار داریم که با کیفیت بالاتری نقاط مختلف آن را به نمایش می گذارد.

گفتنی است مشخصات سخت افزاری جدید، با اطلاعاتی که از قبل داشتیم کمی تفاوت داشته و البته محتمل تر به نظر می رسد.

همانطور که در تصاویر می بینید، بدنه Redmi 4 همانند مدل قبلی که اوایل سال جاری میلادی معرفی شد، از فلز ساخته شده است. علاوه بر این اسکنر اثرانگشت در پشت آن قرار گرفته و دکمه های قفل صفحه و تنظیم صدا در سمت راست آن جای گرفته اند و درگاه سیم کارت را هم می توان در سمت چپ مشاهده نمود.

Redmi-4-specs-1-w600

بنابر اطلاعات فاش شده، اسمارت فون Redmi 4 شیائومی به همراه پردازنده هشت هسته ای اسنپدراگون، سه گیگابایت حافظه رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی به دست مشتریان خواهد رسید. اندروید 6.0 مارشلمو به صورت پیش فرض روی دستگاه نصب شده و باتری 4000 میلی آمپری وظیفه تامین انرژی آن را بر عهده دارد.

دوربین اصلی این تلفن هوشمند 13 مگاپیکسلی است و برای سلفی گرفتن دوربین 5 مگاپیکسلی در اختیار خواهید داشت. کمپانی شیائومی سه رنگ نقره ای، طلایی و خاکستری را برای Redmi 4 در نظر گرفته است.

مسلماً قیمت Redmi 4 هنوز به صورت دقیق مشخص نشده است اما برخلاف گذشته که گفته می شد این موبایل در حدود 100 دلار ارزش دارد، اطلاعات جدید از قیمت 190 دلاری آن حکایت دارد. در هر صورت باید توجه داشت که این اطلاعات هنوز از طرف شیائومی تایید نشده اند و باید تا رونمایی رسمی موبایل منتظر باقی ماند.

Xiaomi-Redmi-4-img-1-w600

Xiaomi-Redmi-4-live-img-2-w600

Xiaomi-Redmi-4-live-img-3-w600

Xiaomi-Redmi-4-live-img-4-w600

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • داود جوادی
    داود جوادی | ۹ آبان ۱۳۹۵

    بهتره که شیائومی حالا که در چین و بعضی کشورها جا افتاده تر شده و محصولاتش هم از قیمت مناسبی برخورداره،تمرکزش رو روی کیفیت بیشتر محصولاتش قرار بده،اما داره راه سامسونگ رو در معرفی تعداد بالای محصولات پیش میگیره که غیر از سردرگمی خریداران و افت کیفیت چیز دیگه ای نداره.

  • THEBEST
    THEBEST | ۹ آبان ۱۳۹۵

    کلا محصولات هواوی جذاب ترن

  • میلاد
    میلاد | ۹ آبان ۱۳۹۵

    تکراری
    خسته کننده

مطالب پیشنهادی