ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی بازی Break Liner؛ طعم خوش لحظه ها

انگار فرانسوی ها به خود آمده اند؛ پس از پایان داستان «کچاپ» و « از دست رفتن طعم همیشگی اش» استودیو Ketchapp با قدرت بازگشته تا دوباره بازیکن ها را شیفته کند. Break Liner را ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۹ آبان ۱۳۹۵ | ۱۹:۰۰

انگار فرانسوی ها به خود آمده اند؛ پس از پایان داستان «کچاپ» و « از دست رفتن طعم همیشگی اش» استودیو Ketchapp با قدرت بازگشته تا دوباره بازیکن ها را شیفته کند. Break Liner را به سادگی می توانیم یکی از بهترین اپلیکیشن های این توسعه دهنده بنامیم.

آن ها شاید همانند همیشه دست به ساخت یک عنوان ساده زده باشند اما به خاطر چالش های گوناگون و سیستم جالب Break Liner هیچگاه احساس خستگی نخواهید کرد. جالب اینجاست اگر هم تمام بازی های امسال کچ اپ را انجام داده باشید، همچنان طعم سادگی Break Liner متفاوت با بقیه است.

break-liner-android-w600

مشابه بیشتر عناوین این استودیو فرانسوی، برای تجربه Break Liner یک دست کافی خواهد بود. بازی سه میله به رنگ های قرمز، مشکی و زرد داشته و مکانیزم های گیم پلی ساخته این اپلیکیشن هم پیرامون همین اجسام می چرخند. شما هر بار که صفحه اسمارت فون را لمس نمایید، فضاپیما سعی می کند تا مسیرش را تغییر داده و به طرف مقابل حرکت نماید.

اگر میله پیش رو زرد باشد، این وسیله آن را خرد کرده و به مسیرش ادامه می دهد. میله قرمز هم به معنای باخت است. میله سیاه چی؟ با یک بار برخورد به این اجسام هیچ اتفاقی نخواهد افتاد ولی برای بار دوم خواهید باخت. به یاد داشته باشید که با کاهش سرعت فضاپیما [نزدن روی صفحه لمسی] می بازید بنابراین گاهی اوقات مجبورید میله های سیاه را هدف بگیرید.

مکانیزم های گیم پلی بازی به خودی خود فوق العاده جذاب هستند و شما را روزها درگیر خواهند کرد، با این وجود توسعه دهنده برای جذابیت بیشتر بازی اش تصمیم گرفت تا المان بازی های رکوردی و مرحله ای را با هم ترکیب نماید. ساده تر بگوییم، هر بار با برخورد با تعدادی از میله های زرد به محیط های متفاوت خواهید رفت.

break-liner-w600

وقتی از محیط های متفاوت حرف می زنیم، یعنی پیشروی هم سخت تر شده و با چالش های بیشتری مواجه می شوید. سومین المان بسیار مثبت Break Liner را می توانیم ارائه یک تجربه اتمسفریک بنامیم. پس زمینه ها بسیار زیبا بوده و ترکیب آن ها با موسیقی شنیدنی بازی موجب شده تا Break Liner یکی از بهترین های امسال لقب بگیرد.

البته اگر شاهد قطعه های بیشتری بودیم، طبیعتا هیجان و جذابیت این عنوان افزایش می یافت. برای سخن پایانی باید بگوییم Break Liner حکم تیرنهایی را برای کچ اپ داشته و فرانسوی ها دوباره هنر خود را به صنعت گیمینگ نشان دادند. خواهان تجربه یکی از بهترین بازی های تک دست هستید؟ عنوان امروز یکی از بهترین گزینه های ممکن است.

Break Liner

Break Liner

سازنده: Ketchapp قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 69 / 27 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Hamed Lotfi
    Hamed Lotfi | ۹ آبان ۱۳۹۵

    مگه چي توزه ????(طعم خوش لحظه ها)

  • احد وصال
    احد وصال | ۹ آبان ۱۳۹۵

    کچ اپ عالیه .90 درصد بازی هاش عالیند..من این بازی رو چند روز پیش نصب کردم .لول 47 هستم ..هر چی لول بالا میره بازی چالش هاش بیشتر می شه

مطالب پیشنهادی