ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

فاکسکان تولید ماژول شارژ بیسیم برای آیفون 8 را آغاز کرده است

به گزارش Nikkei Asian Review کمپانی فاکسکان در حال حاضر مشغول ساخت ماژول های شارژر بیسیم است که به احتمال زیاد در آیفون سال 2017 به کار گرفته خواهند شد. همان طور که اطلاع دارید ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۱۱ آبان ۱۳۹۵ | ۱۱:۰۰

به گزارش Nikkei Asian Review کمپانی فاکسکان در حال حاضر مشغول ساخت ماژول های شارژر بیسیم است که به احتمال زیاد در آیفون سال 2017 به کار گرفته خواهند شد. همان طور که اطلاع دارید سال آینده دهمین سالگرد عرضه موبایل اپل به شمار می رود، و این کمپانی قصد دارد به جای معرفی مدل 7s مستقیماً به عدد 8 روی آورد.

البته منابع آگاه به موضوع اعلام کردند اینکه تکنولوژی فوق نهایتاً در دیوایس سال آینده اپل مورد استفاده قرار بگیرد یا خیر، به این شرط وابسته است که فاکسکان بتواند نرخ بهره وری را تا سطح مورد انتظار بالا ببرد، به گونه ای که تولید آن صرفه اقتصادی داشته باشد.

گفتنیست علاوه بر موارد فوق، انتظار می رود آیفون 8 با ویژگی ها و طراحی جدیدی عرضه گردد. گمانه زنی های اولیه از رونمایی موبایل آتی اپل در سه اندازه مختلف یعنی 4.7، 5 و 5.5 اینچی گزارش می دادند، اما اخبار بعدی این موضوع را رد کردند.

همچنین به نظر می رسد در ساخت این تلفن همراه از بدنه ای شیشه ای با چارچوب فلزی استفاده شود، ضمن اینکه دکمه هوم نیز به طور کامل حذف شده و عملیات مربوط به آن به علاوه تاچ آی دی، زیر نمایشگر تعبیه گردد.

در گزارشی دیگر از همین پایگاه خبری نیز اعلام شده بود اپل در موبایل 5.5 اینچی سال آینده از نمایشگرهای OLED خمیده بهره گیرد که توسط شارپ تولید خواهد شد. ظاهراً دو مدل دیگر به صفحه نمایش فلت LTPS مجهز خواهند بود.

لازم به ذکر است طرفداران اپل مدتهاست منتظر افزودن قابلیت شارژ بیسیم هستند، و احتمالاً در سال آینده به این آرزویشان برسند. البته اگر فاکسکان نتواند ظرفیت تولید را به سطح مطلوب برساند، شاید فقط برخی از مدل های آیفون سال آینده به این تکنولوژی مجهز باشند، که طبیعتاً قیمت بالاتری نیز خواهند داشت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • امیرحسین زنگنه
    امیرحسین زنگنه | ۱۱ آبان ۱۳۹۵

    امیدوارم یا جای درگاه لاتنینگ از یو اس بی سی استفاده کنه. اینجوری کاربر راحت میتونه گوشی رو به لپ تاپهای مختلف وصل کنه مخصوصا مک بوک. حدس میزنم شارژ بیسیم رو تو بعضی از محصولاش به کار ببره و خدا تومن هم قیمتشو ببره بالا.
    این تکنولوژی شارژ بیسیم که تا حالا وجود نداشته رو عالی اومدی ???

  • CATer
    CATer | ۱۱ آبان ۱۳۹۵

    پس سال دیگه تکنولوژی شارژ بیسیم که تا حالا وجود نداشته!!!!!! هم به بازار معرفی میشه
    مبارکه بر و بچه های اپلیه دیجیاتو?

  • Farzad37j
    Farzad37j | ۱۱ آبان ۱۳۹۵

    پس ميخواد جاي شارژرم حذف كنه.پس مردم آماده مبدل هاي واي فاي و وايرلس براي اتصال با كامپيوتر و غيره باشن.از الان مبارك ميگم به اپل دوستان.??

مطالب پیشنهادی